battlefield

tisdag i dag då.. jag fick ställa kl i morses för jag la mej runt 03.30 i natt så jag hade kunnat sova hela dagen i dag om ja inte hade gjort de =)

i går va jag o luncha med tjejerna och barnen på thai house och sen blev det en sväng på maxi..
va skönt o ha en hel dag med underbara människor<3

sen hann ja precis komma hem när helen messa om vi skulle ta en glass =) jajjmensan..så åkte till mc och möte även elin och carro där.

träffa min brordotter i går med som jag snosa på<3 har inte sett henne på massa länge min lilla prinsessa, får se om jag kanske ska ha henne några timmar sen när svägerskan ska göra några ärenden =)

tänkte att jag strax skulle göra mej iorning.. så man är färdig liksom ifall något händer.. vill liksom inte sitta inne.. det är det värsta ja vet :P

Igår kväll vet ja inte vad som hände, hade varit på så bra humör hela dagen i går och dagen i sej hade varit toppen.. men jag börja gråta och blev på skiiit dåligt humör.. satt o grubbla över allt o inget... de gick över ganska snabbt.. men är så jävla känslig nu för tiden.. räcker typ med att man säger hej på fel sätt så kan ja bli helt till mej.. näe men typ.
skit jobbigt detta! men men de går väl över det med..

i söndags va jag på bio med daniel.. vi såg sommaren med göran.. det va rolig och helt okey. Her sett bättre. Är väl en sådann film man lika gärna kan se hemma=)
men det va mysigt o gå på bio, va ett tag sen ja va där nu.

nä ska messa lina nu o kolla om hon är vaken o fråga om vi ska göra staden i dag.


ha en toppen dag

kramar



Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch då gumman, jobbigt att du känner dig så, men jag tror som du själv skriver att det blir bättre med tiden. Ibland i livet är man mer känslig. Skickar över massor med kramar till dig och hoppas jag kan trösta dig lite =)) puss

2009-08-12 | 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: