haha bella bella

jag försöker förstå situationen, men ju mer jag tänker på de, ju mer irriterad blir jag! Jag kan inte sätta fingret på denna känsla!! Kan den bara inte försvinna??!! skulle må så mycket bättre om jag visste att allt va som de va!!


Kl ringde 09.30 i morses..
-jag... va faaan är kl? hade ingen tidsuppfattning, att jag äns hade ställt kl i natt va jag chockad över hahaha.. men jag palla mej upp.. fortfarande full efter bara 5 timmar sömn, vinglar typ in på toan, sminket satt kvar o jag va såååå trött..

stressa runt här för vi hade bestämt att åka vid 11.. sedan ringer mamma o säger att vi inte kommer åka förens typ 13...
haha jag blev inte glad... jag bara va faaaan då kunde jag ju sovit längre haha!! jaja jag visste ju egentligen de.. vi säger en tid vi ska åka men kommer ALDRIG i väg den tiden *tsss*

så nu sitter jag här, för jag ha inte så mycket mer att göra!!


Kvällen i går va lyckad..=) hade super skoj på husaren och jag stod o dansa loss på scenen hela kvällen =) wihooo!!!

min kväll skulle va lugn, men NOPE de blev den INTE hahaha!!


nu blir det semster i norge 1 vecka hos släkten.. skönt o komma upp till mitt lugn! och vila upp lite innan man sätter sej i skolbänken igen!!

Mina papper som skulle in till CSN har jag fortfarande inte hittat *suck* ska fan skriva in till en sådan där spådam i tidningen som berättar för folk vart de har gjort av sina saker hahaha..
de kan ju bara inte försvinna..ja fattar inte!!

nä ska ge ticko mat o ny sand osv.. lina är gullig och tittar till mitt lilla djur medans jag ä borta.. tack hjärtat<3 du är guld värd!!

ha en bra vecka alla<3

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha nu en härlig vecka gumman!! Snart börjar min semester också. Tjohoooo vad gött! Fika fika nästa vecka?! Pöss

2009-08-03 | 18:19:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Eve

Hej vännen! Hoppas du har det bra i norge? :)



Gå in och rösta på mig i månadens blogg, länken finns på min blogg!

PUSS

2009-08-04 | 13:42:23
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: