home

hallojsan..

japps då va man back in sweden igen =) har varit 6 UNDERBARA dagar i norge och vädret har varit toppen.. förutom de två första dagarna, men det gör inget!!

Har varit i gång hela tiden.. varit här o där=) skönt när man har något att göra!!

hitta ett par såå snygga skor som jag bara VILLE ha, men mina fötter aså.. jag har 36.37.38 på skor och hur lätt är det och få ett par o passa?? blev så irriterad för de ena kunde jag väl ha haft, men klämde lite på tån och den andra va allt för stor *suck* så blidde inga =((

har inte handlat något i norge tyvärr.. men men!!

min kusin och hennes dotter har varit hemma hos mormor hela veckan så har umgåts med dom, varit på stranden och så *mys* sen va vi borta hos min ena moster en kväll o hade kex/ost/vin kväll *super mysigt* och en annan kv äll va vi på krogen.. ja som sagt de hare varit full rulle hela veckan =) ME LIKE!!

nä så allt har varit toppen..


va ju inne på mobilen rätt ofta för kolla facebook och bdb men de skulle jag INTE ha gjort.. trodde inte att de va så dyrt bara för att jag va i norge liksom... haha !! varje uppkoppling kosta typ 25kr och tänk er att jag gick inte bara in 1 gång per dag.. så när jag kolla mitt saldo fick jag chock... min ena moster har ju dator, men vet inte varför jag inte låna den.. jaja.. gjort e gjort :P

hur har ni andra haft de i veckan???

idag blir det leta redo på min slapp till mobilen som ska kopplas till dator, använde den innan jag åkte och nu är den helt borta???? hur fan kan de hända???
sen lite annat jag ska leta fram..
ska städa lite, gjorde ju de innan jag åkte, men ska damma och så.
sen i kväll vill jag på bio, vill se sommaren med göran=) så får se om de blir av..

i morgon är det dax för möte i skolan.. kommer va jobigt o ställa kl när man inte har gjort de på ett ex antal veckor..
och så kommer de fina vädret tillbaka nu när skolan börjar...

har ingen motivation att börja läsa.. vill JOBBA och tjäna massor pengar..
men men....


har längtat efter min säng massor, men har sovit sååå dåligt i natt=( + att de har varit såå varmt.. fläkten hjälper ju inget..suck!!


i veckan ska jag försöka träffa vänner *sakna*

ha en bra dag

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anledningen till att jag skrev så om filmen var för att flera av mina vänner och kusiner har sett den,ingen av dom har barn och dom sa själv att dom hade nog uppfattat filmen annorlunda om dom själva haft det =)



Ooppss..vad vart saldot på? Nu blev jag nyfiken,hihi!



Puss

2009-08-09 | 12:29:22
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du haft det härligt gumman, skönt att komma iväg! :D



Mötte Carro och Helen igår framför Madonna :)



Nu är det "bara" du som jag vill träffa också!



Puss och kram

2009-08-09 | 12:45:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

ojojoj, det blev dyrt kan jag tänka, men som du säger, gjort är gjort. Inte konstigt man inte kan sova, det är sjukt varmt. Fast man ska väl inte klaga, det är ganska skönt oxå =)) Kram & Puss

2009-08-09 | 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: