söndag

japps då va det ännu en söndag!!

Har inte gjort så mycket än, ska åka till päronen och äta om en timme, skulle försöka diska innan ja åker efter gårdagens fest hihi =)

Blev en lyckad fest hos mej, alla hade skoj och vi dansa o sjöng från nytt till gammalt till turkmusik hahaha =) ja de va skojsigt =)

ja va ganska lugn i går så va inte speciellt full, vara lite lullig och de va skönt=)
vi alla gick till husaren och de va faktiskt inte överdrivet med folk, de va lagom=) mina päron va även där hihi, bra i farten va mamma iallafall :)

lina har sovit hos mej i natt <3 så vi har tagit de lugnt nu på morgonen.. jag finns alltid här för dej hjärtat<3


I morgon får ja gå upp tisdigt för ja ska till skolan, men har ingen aning om ja har någon lektion, för de står inte på nya schemat, så får gå dit o kolla med dom :P

annars så e det okey med mej...

skriver mer i kväll sen.. ska diska.

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Jag hade gärna velat komma och festa med er, men samtidigt ville jag ta det lugnt i helgen för jag börjar jobba på måndag ångest har ju varit hemma lääääääääääääääänge nu..Kram!

2009-08-23 | 16:49:05
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Hur går det med skolan och allt honey? Har den kört igång nu?



Vi måste ses snart igen tycker jag!

Puss puss

2009-08-26 | 10:45:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: