Ännu en vecka.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/793625/bella?claim=ys37btf7ps2">Följ min blogg med bloglovin</a>


Japps ännu en vecka är slut och i morgon är det måndag igen.
Jag har varit sååå dålig på att uppdatera, men har verkligen inte haft tid.

Söndag i dag och jag har mest legat i soffan under filten.

Igår blev det utgång med Anna & Lina. Bogrens såklart;) minns faktiskt inte så mycket därifrån haha, men ja tror ja hade skoj:P va nog fullare än vad ja trodde hahaha..
Gick o la mej halv7 i morses o gick upp runt 12 tiden. 5 timmar sömn yeey :( men är nog likabra att ja inte sov mer så ja kanske kan somna ikväll sen.

Borde plugga till prov som ja har på tisdag, men orkar verkligen inte..
 kanske senare sen.
Mitt förra prov gick bra =) fick godkänt, så ja h¨åller tummarna att ja får de nu med. Hatar historia, men men så kan de va :P

Blev utskriven från kursen för att ja missat ett prov, nu har min lärare skrivit in mej igen
MEN gick in på csn i går och japps, som ja befarade.... ska egentligen ha 7800kr utav dem, men antagligen för att ja blev utskriven så får ja bara 4800 nu på onsdag!!!!! LIIIIIV.. helvete rent ut sagt. japps alla de pengarna går till räkningar, och ja har ju för fan julklappar att köpa.. jag blir så lessen, magen vänder sig ut och in och man har den där oro känslan i kroppen.. f*ck....
jaja så jag får väl ringa csn i morgon o prata med dem o kolla om de går att fixa...
näe usch.. livet suger just för tillfället känner jag. orkar inte med detta..

behöver jobb.. aså jag måste ha en fast inkomst.. GE MEJ ETT JOBB!!!


På onsdag är det årliga uppersittarkvällen hos helen=) jag ska göra mej på knäcken i år hahaha.. ja vi får väl se hur de går, :P
lär säkert bli sten hård haha.. jaja de får bli som de blir ;)

På dagen ska jag och johanna gå o handla alla sista julklappar, får bara hoppas de löser sig med mina pengar...
hmmm!!??


Nu till en positiv grej, vägde mej hos päronen här om dagen, 5,5 kg minus ...jajjemen =) ME LIKE.. de går i rätt riktning :)
syns kanslke inte överdrivet mycket, men de känns =)
många mer kg som ska bort bort.. men de får ta den tid de tar..


Vet inte om ja nämt här i bloggen tidigare att ja inte kan äta lax längre, jag mår illa när ja tänker på de och ser de.
men förut så tänkte ja, ähh va fan ja får prova o äta de..hade ju i frysen o mat behöver man ju.
Men de gick verkligen INTE.. tog första tuggan o det bara vände sig i magen och ja va tvungen att spy..
jaaaa så illa är det,
hatar att ja inte kan äta det längre.. men näee ingen mer lax för mej..


hepps nu orkar ja inte skriva mer.

hoppas alla ni som läser mår bra.

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, 5,5 kilo är ju jätte mycke! Duktig du è!

Hoppas du haft en mysig måndags kväll! ;)

2009-12-21 | 21:58:35
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt gumman!! :)



Vad gör du på juldagen då?! Kommer du hit? ;)



GOD JUL och stora kramar!!!

2009-12-22 | 12:58:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj!! Brorsan och gänget kommer också! :)



Pöss

2009-12-22 | 13:30:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: