då va det över.

All stress över julen som alltid.. och på en dag är allt slut :P
Haha samma sak varje år :P


Börja dagen med att åka ut till mamma & pappa för att äta gröt och skinksmörgås. Mums
brorsan och barnen kom oxå =)
va så mysigt så =)

sen vid halv 4 så packa vi bilen full med julklappar och drog hem till brorsan och svägerskan för att fira julen där i år.
Massa mat och underbart sällskap.
Vi väl väl 13 st tror jag =)


Jag åt för mycket kan jag tala om. har jag ine gått upp de kg jag gått ner så vore det underligt hahaha.. näe så illa är det väl förhoppningsvis inte ;)

Jag e sååå jävla nöjd med allt ja fått

- Min vinter jacka ( som ja börja använda innan jul) hihi
- Parfym ( DNKY)
- Bok ( Skändad ) verkar hur hemsk som helst :/
- Smink ( vi tjejer kan aldrig ha eller få för mycket utav )
- Två fina skålar eller ja skålar e det inte heller, men man ska ha godis i den ena och jordnötter i den andra:)
- Present kort på Gina tricot *shoppa shoppa* ;)
- En ljuslykta
- och en annan ljuslykta ( dyrare) som va såå fin
- och sist men absolut inte minst.. pengar =) 9000kr i kontanter..  de ni ;)

tack alla. jag har världens bästa familj och ett stoooort tack till min mormor <3 önska du va här o fira med oss. Men kanske nästa år<3

Hoppas ni andra e lika nöjd som jag.
och hoppas ni haft en mysig jul.


Snart dax och krypa ner och får några timmars sömn. fick allt för lite i natt och de känns nu när man kommit hem o slappnar av.

I morgon ska jag hem till mamma o pappa och äta julmat (igen) mycket julmat blir det iallafall under julen haha..
Mamma jobbade ju till 22 i dag så hon va ju bara med några timmar i slutet. så ska ha en lite mini julafton i morgon =)

På kvällen är planen att gå ut. ska hem till caroline innan o festa loss ;) Kommer nog bli jätte lyckat tror jag =)<3


pussar o kramar


Kommentarer
Postat av: Fanny

LÅter som en jätte mysig julafton hoppas ni får roligt ute ikväll!!

2009-12-25 | 08:17:57
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

Låter helt kanon =)



Vi har oxå haft det supermysigt. Jag fick en digital systemkamera =) Sen har vi köpt en 47 tums tv tillsammans =) Kontanter och annat smått och gott. Ja vet vad du kan göra för dina pengar =)=)=) hihihi puss puss

2009-12-25 | 08:35:23
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: gaby

Jag har addat dig på msn vet inte om de krånglade så adda mig , goalilla[email protected]

2009-12-28 | 17:12:33
URL: http://gabyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: