längesen

Har inte skrivit blogg på några dagar, sorry for that :P
men har inte haft tid eller haft något kul o skriva. Har jag säkert inte nu heller hahaha.. men kan ju skriva lite iallafall =)

Måndag i dag.
Varit vaken ett bra tag, håller på o pluggar till historia prov som ja har i eftermiddag.. Skit svårt.. jag fattar verkligen nada.
lära in 50 sidor om historia, ja ni förstår nog själva att det inte är en dans på rosor.
Men jag e så skoltrött så ni anar inte, vill inte läsa mer.

Veckan som varit har varit mycket i skolan,. har haft inlämningar och prov osv. Samma blir denna veckan.
prov och redovisning i morgon o massa annat. gahhhh...

I helgen har de varit lugnt.

Fredags: Va jag först på stan med mamma o handla julklappar, handla även en julklapp till mej =)
en ny vinter jacka *tack tack <3 * hade på mej den förut när ja gick till affären för o kolla så ja trivdes i den, o de gjorde jag =) är ju en julklapp, men får använda den redan för det e ju sååå kallt ute.
På kvällen va det idol mys hos helen.. YES ERIK VANN wihoooo =) och vinnarlåten OMG den går i varv här hemma. Riktigt bra måste jag säga =)

Lördags: va inte ute på hela dagen, el jo i affären en snabbis, men sen va jag hemma.
söndag: va hemma o plugga

hur har eran helg varit?

Har precis ätit frukost, rostmacka med te *mums*

ska bara skriva klart detta o sen gräva ner huvudet i boken =(


Luktar sprit i min lägenhet, eller inte sprit med typ jätte stark doft av typ spritpenna eller liknande, det e nog utifrån, de håller ju på med balkongen så e väl något som de använder som luktar så.
men man får ju för fan huvudvärk och känns som man e hög eller nått hahaha..

Men nu börjar de hända grejer, väggarna e målade och nytt golv på balkongen =) blir fräsht att de gör om. Nu fattas bara balkong räcket o de ska va vitt =) kommer bli så fint så ( en balkong liksom) hahaha..

Nä har inte tid att sitta här mer.
jag kanske uppdaterar senare.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: