Måndag.

Tar en liten paus från pluggandet. Passa på och skriva en liten blogg.

Just nu så känns de som att jag aldrig kommer bli klar, men jag SKA bli klar idag. så är det bara. Måste plugga till prov i veckan och jag massa massa annat som ska lämnas in. Jag vet ifan hur jag ska hinna. Men hinner ja inte så får de göras på "jul lovet"
jag är så less på allt som har med skolan att göra.
jag behöver ett jobb, och jobb växer ju inte på träd just nu. så är väl bara at bita ihop antar jag. Sen har man ångest redan vad man ska göra sen i slutet av januari, måste ju ha pengar. Ja usch..stress + oro är inte så kul och ha nu kan ja medela er.


Vakna kl 07 i morses att de arbetas utanför mitt fönster, jag trodde bokstavligen de höll på o riva huset. omg jag som somna 04 va inte sååå glad att vakna kl 07..
De satte upp byggnadställning och sen har de plockat bort balkongräcket för de ska målas om. och sen stått med högtryck o spolat vatten och borrat hit och då.. ja jag kan fortsätta...
nu har de varit tyst ett tag för de har tydligen varit på lunch... Men nu börjar helvetet igen..
jag jag klagar för jag orkar inte lyssna och jag hör ju knappt vad jag tänker...

ja ja det är väl bara bita ihop.

Helgen som varit:

Fredag: spendra jag i ryd hos päronen..skulle plugga, men blev inte allt för mycket gjort. va sååå trött. så somna till o med sittandes i en fotölj haha..
låg o halv sov o kolla på idol och blev tidigt i säng.
Lördag: Va jag på stan på dagen och sola, handla ny outfit och gjorde lite annat.
På kvällen va et fest hos anna, hade såå skoj=) men ute va de absolut inte lika skoj. så kunde lika gärna stannat hos anna :P
Söndag: jag rörde mej inte många millimeter i går:P gick till affären sen låg jag fan i soffan hela dagen haha.. Ja va inte bakis, men bara såååå seg. så det va en riktigt slapp dag =) skööönt.


Veckan som kommer blir de mycket PLUGG och skola. Nervös inför torsdagen. då är sista dagen på massagen och då har vi prov. Kommer två st som jag aldrig träffat som jag ska massera och visa vad "jag går för" så måste plugga inför de, försöka få hit någon som ja kan öva på en sista gång =)
Handla klart julklappar, mmmm det MÅSTE göras nu. Tiden går så fort och sen står man där sista dagen med typ ALLT kvar :P

Hur går de för er med era julklappar???


Kände att jag mest prata om ovärda saker i denna blogg i dag :P
Men ni läser ju iallafall, så det e ju bra haha :P

Nä kanske ska återgå till o plugga.


Btw här kommer ett kort på mej o anna, det är såååå klockrent!! Anna, seriöst jag behöver bara tänka på detta kort så ligger jag dubbelvikt på golvet o skrattar. hahahahahaha.. =))



ja jag vet, bildkvaliten är skit, men så blir de när jag tar med min mobil. Behöver fixa iordning min digitalkamera snart =)


pussilipuss





Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha - ni är schnygga!! :)



Du får lägga dig tidigare gumman så att du inte behöver vakna av buller och oljud, de får ju tyvärr börja jobba vid 7-8 på morgnarna, inte alltid skoj - speciellt inte om man jobbat natt och går och lägger sig när de börjar sitt oljud!



Hoppas att din vecka blir fin annars!

Miss U!



Puss och kram

2009-12-07 | 17:29:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

Mina julklappsinköp är klara, dem väntas bara på att slås in =) Skönt att vara ute i god tid =)

2009-12-07 | 22:24:08
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: