Tid.

Hejsvejs på er som läser.

Hoppas eran tisdag startat bra?=)

Jag vakna av ett ryck i morses, kändes som ja hade försovit mej ( är ledig ) men hade ställt kl, men va så trött när den ringde tydligen så jag somna om 1 timme längre *skönt*
Vakna i dag med att de höll på utanför, men idag kunde jag somna om. Så de va tur de!

Har varit inne hela dagen. har pluggat och gör de än. Jag e så trött! skulle kunna somna nu, men de kan jag inte. så det e bara att bita ihop.

Idag fick jag hem mitt vägg ord som jag vann på tradera =) wihooo.. tänkte att de skulle bli jävligt svårt att pilla upp. Men gud de va ju huuur lätt som helst =)
så nu pryder den väggen i köket=) *TOK NÖJD* ska beställa en till vardagsrummet oxå. Men vet inte riktigt vad än, så får vänta med de =)



visst blev det fint =)?


När jag höll på o sätta upp den i köket, så höll de på utanför på min balkong, spakla el va fan han höll på med..
kolla bara lite snabbt, för ja kunde ju inte ställa mej o glo;) men han såg ganska bra ut haha.. trodde de skulle va polacker som jobba, men de va de inte.. ser ja honom i morgon så kanske ja ska bjuda in han på kaffe hahahaha!!

Näe har väl inget mer o skriva för tillfället. kanske uppdaterar mer sen..

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, de blev super fint! kul med väggord!

2009-12-09 | 15:40:37
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det blev jättefint! Toppen! :)



Puss

2009-12-10 | 00:07:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Vad häftigt! Det var riktigt snyggt :)

2009-12-16 | 22:20:13
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: