another day

jag vet inte vad det är, men det gör mej lessen!!  VAD ÄR FEL!!  Tell me???


har sovit många timmar i natt, skönt för de behövde ja!!

Igår va jag ute o hälsa på helen i skultorp. Sen åkte jag till mina föräldrar, jag hade ringt o beställt tacos =)
så det fick jag ju självklart hihi.. det va super gott =) brorsan kom hem oxå.. så va verklgen bara vi 4 som satt o åt och tjata.
Det va längesen, så det va såå underbart!!

va kvar där ute hela kvällen, mamma o jag umgicks lite<3
sen hjälpte jag pappa att måla lite hihi, fick massa beröm:P

idag va det tänk att jag skulle måla mitt kök. så får se om de blir av, just nu orkar jag inte. Men ska ringa pappa senare o kolla om vi kan åka o hämta färg.
ska bara måla vitt så länge.

I dag har jag inga planer, så blir nog att om inget dyker upp. så spenderar jag kvällen hos päronen.

Hade missuppfattat norge resan. trodde vi skulle åka på söndag. Men nope!
blir nästa helg.


nä har väl inget mer att skriva förtillfället.

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är det skönt att göra precis ingenting =)) Kommer bli kanonsnyggt med vitt =)

2009-07-25 | 22:04:13
Postat av: Anonym

Du är inte dålig du, målar kök och grejer!! Bra gjort! Ja, mys med familjen. Det är helt underbart!!

2009-07-25 | 22:43:51
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: CarroBarro

Hur länge ska ni vara i Norge? Mys!! :)

Puss

2009-07-26 | 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: