B ....

jag funderar väldigt stark på en grej...
nästan så jag ska öppna käften och säga något!
aja får se.



har varit barnvakt hela dagen i går och i dag så nu känner jag att jag är helt slut, barnen har vasrit uppe i varv och de har inte varit sej själva. Men så är det ibland.
har inte sovit så mycket heller..

trodde brorsan o kristina skulle komma hem på natten, så jag la barnen i deras säng o jag lka mej på soffan. så att vi alla låg på samma plan i huset och barnen ville inte sova där nere.
jag satte inte på larmet för jag kände att jag skulle vakna när de kom hem o larma av.
MEN
jag hörde konstiga ljud hela tiden och hjärtast satt i halsgropen. ärligt talat trodde jag att de va någon på nedre våningen. inbillning de är klart, Men fy vad läsksigt det är.

brorsan o kristina kom aldrig hem utan stanna kvar uppe i sthlm.
så har inte sovit speciellt bra.

ska försöka krya ner strax. ska nog åka till ikea i morgon.=)


näe har inget värt att skriva. jooooo prison break börja i dag *wihooooo* =)


har haft en bra helg, men som sagt jag e heeeelt slut för har absolut INTE fått den sömn jag behövde hihi.


ska drömma lite i natt det har jag redan bestämt =)




hoppas alla mår bra



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Bejbi - jag ska på bio imorgon kväll och se "Änglar och Demoner" innan den slutar att gå på bio - men vad gör du på dagen? Pöss

2009-07-07 | 02:12:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Johanna

Åh fy va obehagligt=/ Hoppas att du sover bättre inatt gumman! Vad ska du göra hela sommaren?Puss

2009-07-08 | 06:52:10
URL: http://misstigerchic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: