bella

hejsvejs..

nu är jag hemma i min lägnhet igen, har bott hos mamma o pappa några dagar.
så nu har jag fixat iordning lägenheten lite, orkade ju inte det när jag va sjuk.. men nu när jag e frisk så orkar jag allt.. hihi
eller jag har fått något i mitt knä och neråt så det värker hela tiden, så smörjer benet med voltaren..

går det inte över får jag söka.. livrädd att det ska vara något.

men har haft problem med samma knä när jag va yngre, men då va känslan inte samma.. aja får se hur det utvecklar sej.

idag har jag varit på stan med min kusin o moster från norge. jag inhandla en ny klänning hihi,., det va ett tag sen nu så kände att det va dax =)
mamma köpte en såååå snygg topp i går med strass på och jag tänkte köpa den i dag, men så gjorde jag en smart grej, jag köpte en egen klänning och sen kan jag ju faktiskt låna mammas när jag vill hihihi.. yeaaaa ;)

sen har hela familjen och alla barn grillat *myssss* men vi skulle sitta ute o äta mej fick gå in när det börja spöööö regna =((
men det va lika mysigt det ;)

nu är jag trött och ska slappa i soffan till prison break strax =)
ska bara byta sängkläder för man kan ju inte ligga i samma som man haft när man va sjuk *ÄCKLIGT* så det ska jag hinna göra först

sen håller jag på o häller i avloppslösande i badkaret, det är typ stopp, så håller på o fixar det.. får kolla om de hjälper något. annars får jag ringa skövde bostäder i morgon..


har bestämt mej nu tror ja, ska sätta in en spiral istället för p-piller.. det är sååå mycket bättre och smidigare.. tur att jag får de!
får se när det blir av bara, men ska försöka få in den så snart som möjligt.

nä jag har väl inget mer att skriva tror ja inte..

ha en bra kväll..

kramar

Kommentarer
Postat av: helen

Skönt att du är bttre nu hjärtat mitt. UNDERBART! Får se om vi kan ses i veckan nu då. HOPPAS verkligen det. Så segt nu när vir sjuka ist!! :( Spiral är helt oki, ska jag sätta in sen igen. Dock inte helt säkert, men det r ju inga preventivmedel. Hade kopparspiral, då jag inte vill ha några extra hormoner. Funkade fiiint, blödde dock MYCKET vid mens, men så akn de visst bli vid den spiralen. :) Love u <3

2009-07-13 | 21:59:11
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda Bladh

Hej skönt att bli frisk!! :) jag hade hormonspiral men fick acne! fy fan, har tagit ut den nu och äter piller istället..märker redan nu att hyn blivit bättre :) kramelikram

2009-07-14 | 10:04:20
URL: http://har ingen :(
Postat av: Johanna

Hehe,du får nog glatt ta o rensa avloppet själv gumman, det är förmodligen ditt hår som ligger där och det gör inte fatsighetsskötaren=/ Det är så jävla äckligt att göra det,jag spyr när jag gör det =/



Ont i knäet? Bara sådär eller du har sträckt dig =(



Härligt med besök från Norge,mys mys ! Pussspuss

2009-07-14 | 19:11:06
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Skönt att du är bättre nu honey! Vi kan väl försöka fika i veckan? Måndag eftermiddag? Tisdag? Puss

2009-07-17 | 16:24:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: