dagen

hejsvejs...

idag har jag varit på liseberg med familjen, eller kristina o bebisen va inte med!

skulle komma iväg vid 10.00 i morses men kom nog inte iväg förens halv 12 haha., så är det alltid :P
stanna på vägen o fika, men fyy fasen va det blåste.. sen skulle brorsan göra ett ärende innan vi skulle till liseberg.

mamma & pappa och barnen åkte i samma bil och jag o brorsan i den andra..
de fick tag i parkering ganska fort.. men jag o brorsan leta ta mej fan typ 1.5 timme, va rätt less på de tillslut.. va så mycket olk överallt så det va ju omöjligt.. fick ju äntligen tag i en.. så vi kom inte in förens efter 15 någon gång på liseberg..

då stod barnen i kö till rabalder och skulle åka och väntade tiden va en timma ( på barn karusell) helt sjukt..
men vi åkte ju för barnen i dag och det blev inga åk för min del, men det är okey.. får åka ner med vänner innan de stänger för sommaren =) Ni är på va=)???

vi va inte hemma förens 23.50 så nu e jag ganska trött så blir sängen strax!

Men dagen har varit TOPPEN och vi hade tur med vädret *underbart*

påvägen hem så körde vi ganska fort sen helt plötsligt så ser vi massa bilar i kanten och massa "ungdomar" står i viftar i vägen och en stod men ficklampa.. vi undra va faan händer..
kommer en tjej fram o säger att de tor en KO mitt i vägen.. men jösses.. den hade smitit fråm hagen, livsfarligt när man kommer på en 90 väg liksom så på med varningsblinkers och köra sakta, men när vi åker så ser vi kon gå in i mot hagen igen..

jätte gulligt av dessa att stanna oss annars hade vi garanterat krockat med den .. usch hemskt!


har sååå mycket funderingar kring detta med min jävla rökning.. har sååån lust att sluta.. får se hur jag gör!
skulle va skönt o slippa skiten.



.nu orkar ja inte försöka mer. I GIVE UP

nä har väl inte så mycket mer att skriva om denna dagen..

TACK familjen för en underbar dag.. jo jag va två center *hihi* pappa vann 4kg godis sen vann barnen gosedjur och chocklad.. hihi..


natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Antar att du ej träffade på Nennie då? Usch det är så tråkigt när man får köa hela tiden,hela dagen går åt till det=( Men hoppas att ni hade mys endå?



Oj,en ko? Haha! Shit,den hade kunnat orsaka en massa olyckor ju,obehagligt!=(



Ja,jag har bestämt mig för att efter semestern,DÅ ska jag försöka ssluta röka.....det maler i mitt huvud hela tiden hur jävla farligt det är och sen går tankarna till mamma=(



Lycka vi ? JA! Det gör vi fan gumman! Puss

2009-07-22 | 06:47:39
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: eva lommerin

å va roligt med liseberg.. jag ska dit på lörda.. om de inte blir regn förståss :) puss

2009-07-22 | 06:47:46
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: helen

Härligt med en riktig familje dag. De har mana llt för sällan <3 Love u Pusssa

2009-07-22 | 10:50:47
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Wendy

Tack!! =)

Och jag tycker att du ska sluta med rökningen! punkt slut!

2009-07-22 | 12:20:12
URL: http://superwendy.blogg.se/
Postat av: eva lommerin

klart ja me på om de blir Liseberg :) <3

2009-07-22 | 14:57:35
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag är helt klart med på en Lisebergsrunda innan dem stänger, säg bara till =))

2009-07-22 | 18:48:44
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Du klarar att sluta gumman! Jag tror på dig :)

Puss!!

2009-07-23 | 18:08:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: