f***

fuck vad jag är irriterad...
tänker INTE skriva, varför, håller det inom mej!!!





vad har JAG gjort????




dagen i dag kommer jag spendera hemma, har varit inne i 3 dagar nu.. jag e uttåkad och vet inte vad jag ska göra, eller jag vill inte göra något egentligen heller.. men ähh skitsamma...




ska fortsätta städa, gjorde inte klart allt i går.. sen laga mat..men är verkligen inte sugen på mat när man är irriterad och värmen gör det inte heller bättre..

ska köra mitt träningspass med hip hop abs sen om en stund oxå..

vädret e skit,, har åskat o regnat ett bra tag nu... visst behöver de åska, men värmen e ju fortfrande kvar., tycker inte att et hjälper..


känner att detta inlägg blev gnälligt och inte alls roligt. men det skiter jag i.. behöver ju skriva det ja känner..


får se om jag skriver mer sen...

Kommentarer
Postat av: eva lommerin

du kommer få grymma abs gumman :)

2009-07-01 | 17:04:00
Postat av: CarroBarro

Fika snart honey?! Puss

2009-07-02 | 10:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: