fortfarande..

japps jag e fortfarande sjuk =( i morses vakna ja upp med en temp på 39.3 och hals och öron värker..

visst att ja gnäller för de är inget skoj, men undrar mest va det är eftersom jag inte tror att de är halsfluss.. är väl bara ett vanligt virus då..


lördag i dag och jag är hemma.. ligger i soffan och kollar på tv och käkar is.. helen issss är bäääst eller hur ;)

det ända ja får i mej är vatten, is och glass..

i går va jag hos päronen , min släkt från norge ä här.. så vi satt o myste lite på kvällen, ja va väl inte så social men men..
vi skulle gått ut i dag ja o min kusin.. tyckte så synd om henne att jag skulle gå o bli sjuk.

men hon får komma ner en annan helg o festa loss med mej.. just nu orkar ja inte äns tänka på alkohol..
inte cigg heller, har inte rökt på¨ några dagar.. eller jo jag tog ett bloss i går.. men fyyy =(
kanske dax o sluta helt när jag mår bättre...


saknar mina vänner massa massa mycket.. har inte träffat vissa på flera veckor känns de som. <3


nä nu ska jag fylla på mitt glas med is. bädda ner mej i soffan och kolla på tv.

hoppas alla får en bra lördag

kramar







har precis kollat klart på en film, den va väl bra men hände inte så mycket. kunde ha varit en mer mening med den eller hur jag ska förklara.

ska hoppa in i duschen strax o sen krypa ner i sängen.. jag hoppas jag vaknar upp o känner mej piggare i morgon..



RADERAT!


vill här ifrån, vill åka till kusten bara för några dagar.. sen så SKA jag till liseberg i år.. även om jag skulle få åka själv, haha nej så illa är det inte..

nej duscha va det

godnatt

Kommentarer
Postat av: Helen

Yes is är de bästa. Hi hi. Galet gott. Iaf när man är gravid och har världens sug efter de. Ha ha. Knas. Vi funderar på att gå till liseberg dagen efter att vi har varit på madonna. Alltså den 9e augusti. Vi är ju i gbg över natten där. Ta med nova dit o så :) kanske skulle gå alla då? Puss

2009-07-11 | 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: