good girls go bad!!

hejsvejs..
vad gör jag?? jo jag har plockat lite... ska diska och bädda rent i sängen.. sen får det vara bra för i dag hihi..

Har sovit för lite i natt och de känns,  somna strax efter 4 i morses och vakna vid typ 10 fast låg kvar i sängen..

i går va jag hemma typ halv dagen o bara slappa..träffa lina en litn snabbis innan jag skulle bort till Daniel. Va där hela kvällen och kika på film och så=) va väl hemma runt kvart i ett och då slappa ja en stund innan jag satte på en film till=)

Idag har jag varit på stan med mamma, har inhandlat en klänning till bröllopet som är om 2 veckor! Blev en svart med strass denna gången, det får duga.. jag orkar inte springa runt o leta efter en klänning.. det får bli som de blir!
sen va vi inne på systemet och handla.. ha med lite grejer upp till norge.. sen handla vi även en limpa cigg!! så jävla dyrt med cigg i norge, så passa på o köpa det här..ska ju ändå va borta en vecka liksom!
sen gjorde vi inte så mycket mer...
hitta ett par såååå snygga skor *vill ha* men kan inte be mamma om ett par skor oxå, hon är ju så snäll o betalar allt annat! min mamma är underbart!!! <3<3<3

ikväll blir det nog med mys med lina,, sjunga lite sing star.. fick låna linus =) så vi kommer nog sitta uppe hos hennes päron, för de är ändå inte hemma!

väntar på att sissela ska komma o hämta sin laddare till mobilen som hon har glömt här, så får ja kramas lite med henne oxå..va länge sen nu<3
Grattis petter på födelsedagen hihi..

sen ska jag laga lite käka.. fick ju slänga i mej frukost i morses..
så nu e jag lite hungrig..

hepps.. nu finns de inget mer att skriva..
puss hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja,och sen hann du to m prata med mig en stund inatt,haah!



Åh ja,det är svindyrt i Norge men sen tjänar dom mer så det jämnar ut sig typ,ahah! Men däremot är dte toppen för dom att åka hit här,precis som för danskarna =)



Ha en toppendag gumman! Puss

2009-07-31 | 18:11:52
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gud - har Blair Waldorf börjat sjunga nu också? Här hänger man inte med märker jag! :)



Kul att se dig i lördags! ;)

Pöss

2009-08-03 | 16:57:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: