ny vecka

japps då va det återigen måndag =)

hade svårt att somna i går, va såå varmt o jag va inte trött, men tvinga mej själv att somna *kan man de* haha..
har iallafall sovit typ 9 timmar *skönt*

har diskat sen va ja i affären och handla lunch så ska strax äta!
sen blir det en dusch och sen ska jag starta denna dagen.. ska inte göra något speciellt i dag, ska nog träffa päronen.
åka o handla lite.. ekar ju i kylskåpet haha..

jag har 3 vecor kvar innan jag börjar skolan igen..

va prata om att åka till liseberg i dag, men de blev inte av så får hoppas de blir av någon annan dag, fö nu är jg sjuuuukt sugen på att åka massa massa mycket.. sen vill man ju prova de nya som har kommit =)

när kommer skattepengarna?? jag skatta ju inte via internet så jag får ju mina nu i augusti, får tillbaka 2800 det e bättre än inget =) så nu väntar jag på dem =)

vad ska ni göra i dag då??

vill träffa min brorsdotter i dag, har ju inte sett hennes sen hon föddes =( så ska nog försöka hinna med det oxå..
ge henne kläderna jag köpt =) så söta så=)


nä kanske skriver mera sen..

puss o kram



Kommentarer
Postat av: eva lommerin

ha en bra dag .. pussa

2009-07-20 | 12:43:15
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh,jag skulle typ dö för att få sova nio timmar! Behöver ! Vill !!

Jag kommer dock att somna som en stock ikväll för jag vänder dygn nu och gick upp redan 10:45 idag=/



Skattepengarna brukar komma typ andra eller tredje veckan i augusti för odm som ej skatte på nätet o så=)



Puss

2009-07-20 | 15:54:55
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Hoppas att ni kommer iväg till Liseberg och får vara barn på nytt, det är ju så skoj! :)

Har dagen varit bra annars? :) Pöss

2009-07-20 | 20:56:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: