sjuk

japps det e 3 dagen som jag e sjuk nu, eller 4 egentligen för hade redan ont i halsen i tisdags.

halsen gör ont när jag sväljer, men tror inte att det är halsfluss för jag är inte vit och den ena halsmadlen är bara svullen.
feber och allmänt off.
hoppas detta försvinner snart.. så trött på o va sjuk..=(

ska lägga mej i ett bad nu, sen vila lite på soffan innan mamma o pappa hä'mtar mej,

ska va ute hos dom i kväll, min moster o kusin och kusinbarn från norge kommer idag.. vet att jag kanske borde va hemma. men vill gärna träffa dom sen är jag sååå rastlös att baa l,igga här.

nä har inte så mycket att skriva, eller jag orkar inte heller för den delen.

kram

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Krya på dig honey! Hoppas att du får en fin helg trots allt!

Puss

2009-07-10 | 18:53:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hoppas att du kryar på dig fort gumman,inget skoj att ligga sjuk=( Men skoj med trevligt sällskap fårn grannlandet =)Puss

2009-07-10 | 21:10:39
URL: http://misstigerchic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: