vet inte

vet inte vad jag ska känna??!!

*arg?
*lessen?
*besviken?
*övertrampad?
*svartsjuk?
*irriterad?

jag kan förtsätta listen, för jag kan nog inte med ord beskriva känslan.. Den är ingen rolig att ha kan jag iallafall säga. PUNKT!



sitter uppe hos brorsan, har varit här hela dagen, är barnvakt åt mina brorsöner tills i morgon<3

just nu lever dom jävel och vägrar sova!! men vad ska man göra.. de är ju övertrötta och de kommer nog somna strax!



igår festa jag hemma hos mej med lina, micki och daniel.. blev dock jäävligt full hahha, skyller på turkisk pepper haha eller nääää jag skyller på allt :P

skulle ha gått till husaren, men kön va sjuuukt lång ocvh inga vakter vi kände.
så gick till harrys en stund,

lina o micki gick senare till husaren medans jag o daniel sket i det o åkte hem.
smart val !!


vi kom fram till ett smart sätt tillsammans, men vem vet! allt kan ändras.
jag lever för dagen och för stunden.



hoppas alla har haft en bra helg. kramar


Kommentarer
Postat av: eva lommerin

vem e daniel hjärtat :)?? puss

2009-07-06 | 06:04:31
Postat av: Just another crazy blonde... With just another stupid blog.

Nu får du ju snart ta och reda ut lite frågetecken här inne gumman! Eller skriva på wordpress där du kan göra vissa inlägg hemliga och berätta lite mer för de som du väljer ska få läsa ;) Så kan alla "hemliga människor" få läsa de "tråkiga" inläggen ;)

Jag saknar dig! ;)

Pöss!

2009-07-06 | 07:50:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Johanna

Men gumman,varför känner du så?=( Hoppas att det lättar och att du finner dina svar och blir lycklig i din själv! Puss



Håller med Carro dessutom!=)

2009-07-06 | 09:07:07
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Helen

Tråkigt med dessa känslor :( prata med någon Om De hjälper. Skriv av dig.. Vad som hellst. Självklart kan vi ses i veckan. Har bara ett bvc besök på onsdag inbokat, och playdate med alexis för novas del imorgon.. Hör av dig. Puss

2009-07-06 | 14:03:56
Postat av: Just another crazy blonde - With just another stupid blog.

Vi kanske kan ta en fika imorgon annars bejbi? ;) Puss

2009-07-06 | 14:51:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: