vill ha

jaa jag läste precis helens blogg och den fuskisen hade ätit tacos i dag *åhh* jag blev direkt sugen på det haha..
va 100 år sen jag åt det, ska beställa det hos mamma o pappa i helgen hihi..

Dagen då:
ja den har väl inte direkt varit något att hurra för!!
dåligt väder, varit inne hela dagen med huvudvärk sen jag gick upp vid 11 tills nu och kl är strax efter tolv på natten.. så INTE KUL!
stor städa ju hela lägenheten i går, så inte äns de kunde jag sysselsätta mej med i dag.. har mest slöat i soffan.
skulle ta tag i garderoberna i dag, har sagt de i två dagar nu, men så fort jag öppnar o vet att jag mnåste gå igenom allt för det e massor som ska kastat, så stänger jag de lika fort igen.. ORKA!!

bestämde mej i går kväll att när mina cigg va slut så skulle jag sluta röka, så njööt som fan av min sista cigg i går och i dag så ändra jag mej..

höll mej ändå från att jag vakna till kl 15 när pappa kom o lämna pnegar så ja kunde köpa nya!
ingen ide för mej att sluta nu, har ett bröllop om 3 veckor och jag vill INTE gå upp tills dess, måste ju hitta en klänning att komma i.
så ska ge det ett nytt försök efter bröllopet..


mer då? jo ska åka till norge o va där 1 vecka<3 ska bli sååå skönt o komma iväg lite..
allt mitt lugn finns i norge<3 vem vet, kanske flyttar dit en dag =) man ska aldrig säga aldrig =)

väntar nu på att paradise hotel ska börja.. min nya drog på kvällen/natten..
danska paradise hotel, men har sett de sen de börja o nu kan man inte sluta kolla.. vilka sjuka människor vissa är hahaha..
jag skulle ALDRIG ställa upp på detta!

sverige hade ju oxå de för många år sen, men nu ska de tydligen komma tillbaka.. haha komer jag säkert följa :P


är så torr i halsen, inte att jag håller på o bli sjuk eller så.. men det är tort och jobbigt!!

min mens väntar ja in oxå, intressant att veta va haha.. men har inte haft den på typ 3 måander för att jag hoppar över den när jag äter p-piller... så¨undrar varför den ej kommer, känner ju inte äns att den är på väg..
får gärna komma nu, vill gärna inte gha den hela veckan i norge.. eller jag har den ju inte länge, men hade varit skönt o få den innan..
ja jätte intressant hihi..

nä kanske ska röka.. väma lite te för halsen.

i morgon blir det att lämna tillbaka elins sing star som jag har haft i en EVIGHET haha, sorry gumman.. det är väl andvänt =)
sen åker ja ut till skultorp och myser med helen en stund.. kvällen vet ja inte vad jag ska göra än.. prata om att hitta på något med lina.. men det bli lugnt lugnt lugnt!
kanske kan beställa tacos i morgon hos mamma ;) hihi

Hoppas alla haft en bra dag..

pöss


Ps: jag saknar lilla emilia..faster vill snosa på dej<3



Kommentarer
Postat av: Jennie

åhhh jag blev oxå sugen på tacos, men jag åt det för några dagar sedan, men det går ALLTID ner =))

2009-07-24 | 07:15:04
Postat av: Johanna

Åh tacos sitter aldrig fel=) Hoppas att huvudvärken släppte gumman?



Paradise Hotell fastnade jag aldrig för, men Big Brother var skitskoj,hah!



Oj,det är inte bra att skjuta up mensen sådär ofta gumman, det ska endast göras i nödfall...du förstår din menscykel om du skjuter upp den för ofta o så tätt inpå=/ Hoppas att den dyker upp snart!



Ha en mysig helg! Puss

2009-07-24 | 07:50:17
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: eva lommerin

åå nu måste jag käka tacos ikväll.. gud va sugen jag blev :)puss

2009-07-24 | 08:44:29
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm.. Tacos är de bästa!! Underbart att snosa bebis gumman! =)

2009-07-24 | 09:42:09
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: CarroBarro

Åh tacos!!!



Ja, inte skjuta upp mensen sådär gumman, den SKA komma av en anledning vet du :)



Puss!!

2009-07-26 | 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: