looove it

sitter just nu o slänger i mej lite mat.. åt ingen frukost i morses så magen kurra lite nu =) så äter lunch.

har varit vaken sen 9 i morses, det märks att det är sommar, kan aldrig sova länge när värmen kommer hihi.. men det är skönt o komma upp tidigt o starta dagen =)

igår va jag ute hos päronen heeela dagen *underbart* är så skönt att va där hemma <3
vi sola och det va såå varmt så ställde fram våran ute dusch hihi.,. det va skönt o svalka sej =) sen grilla vi *mums* och sen va kristina där med barnen oxå<3
hon hade framkallat massa kort från olika tillfällen, det va sååååå myckwet kort, hade gått på 2300kr när hon skulle hämta ut det *ooops* haha
men det e kuuul med kort.. om jag skulle framkalla alla mina så skulle det gå på flera hundra tusen typ hahaha =)

ska åka iväg med helen, tim, nelli och nova till örlen om en liten stund <3
ska bli massa mys, helen kan ju inte bada så får offra mej att hoppa i med nova ;) första doppet i år då ;)
ska bli riktigt mysigt.



lina jag tänker på dej <3

skulle ha gått på möhippa på fredag , min svägerskas systers. Men det klirrar inte i kassan just nu.. kommer inte göra det på ett bra tag =( så kunde tyvärr inte va med.
så blir att åka ut till våmb och grilla o mysa hemma hos carro innan hon åker på lördag!
så ja jag kommer carro hihi ;)

nä kanske ska äta färdigt och sen ta på mej bikini... fyyyyy jag e INTE redo för bikini :(( men det är bara gilla läget..


Hoppas ala får en jättebra dag.

puss



Kommentarer
Postat av: CarroBarro

På med bikinin bara! Vill folk glo - låt dem glo - det är deras problem ;) Det ligger inte hos den som bär bikinin utan i betraktarens ögon - och vill folk ha fördromar och snacka skit så är det de som gör det som har problem! :)

Puss på dig vacker!

2009-06-25 | 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: