tisdag

vakna ganska tidigigt idag än vad jag trodde jag skulle göra. Me tanke på att jag somna väldigt sent!

solen skiner och vädret kan inte bli så mycket bättre. jag är ledig oxå =) superbra.
fast spelar ingen roll, för jag vet inte vad jag ska hitta på.

alla jobbar eller e upptagna med sitt, så blir nog att jag åker ut till ryd och steker i solen hos mammi<3

har prov i morgon i power point. undrar hur de kommer gå, kommer inte äns ihåg hur powerpoint går till, har en gammal bok som jag ska läsa igenom i kväll. men läraren sa att jag behövde köpa den nya.. men neeeej jag betalar INTE 300 kr för en bok om data kunskap när jag bara ska läsa några sidor om powerpoint.

så läser ur den gamla och hoppas att det går bra i morgon.


Igår va jag i skolan från 9-12 och hade matte. fick tillbaka mitt matte prov.. han tyckte det va okey =) så det känns skönt hihi.

prata med csn i går och jag får fortsätta mina kurser till hösten =)) ingen e gladare än jag =)
 MEN måste gå om nk b kursen och det känns väl inte som ett stor jubel *sucK'
min lärare lova mej att jag skulle få slut föra kursen i höst, men nu säger han att jag inte får det!!
irriterande..

men så e det... så om ni inget har för er i höst kan ni hjälpa mej att plugga till prov hihi.


sen så städa jag i några timmar, så nu e lägenheten fiiin =) vill göra om här hemma,. men det krävs pengar o jag e sjuuukt pank *inte kul*
ska ju leva på päronen i sommar =(

sen fick jag pojk besök av daniel =)  han ladda några filmer från mej och sen satt vi mest o tjöta och skratta till björn gustavsson haha..
feeest på lördag då ;)`?

nä kanske ska göra lite te, ta en cigg och starta denna dagen.


hoppas alla får en toppen dag i detta SOOOMMMAAAR väder =)

kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att du har skaffat en ny blogg gummanS

Va skönt att det ordnade sig med CSN,dom är ju inte så lätta att handskas med annars hihi



Jag hade gärna umgåtts men bor tyvärr för långt bortabuhuPuss

2009-06-23 | 11:34:16
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: eva lommerin

bra att du startade en ny gumman.. :)<3

2009-06-23 | 12:47:00
URL: http://evaelisabethwillysdotter.blogg.se/
Postat av: CarroBarro

Åh vad kul att du är tillbaka! weeee



Jag gör inte mycket idag heller, hade häcken full på jobbet inatt och har just sovit och ätit frulle. Tror jag ska sätta mig på balkongen i solen och lösa korsord eller nåt. Vill du ses sen så ska jag möta upp Jasse för en fika på stan efter 16. Häng på om du vill!! :D

Puss puss!!

2009-06-23 | 14:28:14
Postat av: carro

bra hjärtat...o du JAG älskar dig PRECIS som du är...ändra inte på dig en sekund för då är du ju inte du ju <3



hoppas att du kan fixa fredagen...vore TOPPEN :D

älskar dig hjärtat

pussen

2009-06-23 | 20:39:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Annika

Kul att du bloggar igen, tråkigt de med Naturkunskapen. Du får säga till om du behöver hjälp. Ha en bra sommar :) kram

2009-06-24 | 11:22:19
Postat av: Eve

Gillar din nya blogg :D Kramar gumman!

2009-06-24 | 16:44:42
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: