torsdag

japps då va snart denna veckan oxå snart slut..

solen har legat framme hela dagen i dag oxå *me like* men har knappt suttit i solen känns det som eller jo lite har ja ju, gillar mest o sitta nu på kvällen, men då tar det absolut inte lika mycket..

har ju linas dator hemma hos mej, så har gjort ett träningspass som hon hade laddat hem, riktigt roligt=) försökte lägga över det på min men det gick inte för mitt usb hade förlitet minne. så får köpa skivor o brönna det =) jobbigt men skoj hihi.

vakna kl 6 i morses av mysig besök, trött som jag va efter 4 timmar sömn.. så somna om sen vid typ 9 och sov till kvarti tolv..
så kan de va.

känner mej rastlös...what to do??


har redan varit på en kortis promenad, gick till affären o köpte cigg..men de går inte att gå ut o gå i denna värmen så kanske väntar tills solen har lagt sej så kanske ja plugga in hörlurarna och går en sväng..får se.

ska nog kika på rally brudar sen, har inte sett den.. så fick den av daniel så tror jag ska kolla om den är något att ha..
kika ju på unborn häromdagen och tyckte den va okey..lite overklig och så.. nja sådär va den.

hade en mysig dag i går med girlsen.. helen,sissela,carro,elin och massa barn <3 va i örlen och hade de gött.. men de va lite för kallt i vattnet för mej.. hihi..
sen på kvällen va jag bara hemma och tvätta..mamma brukar tvätta åt mej för att de knappt finns tider nere i tvättstugan.. så har nog inte varit nere i min tvättstuga på jätte länge.. hade nästan glömt hur man gjorde hahahaha
nej så illa är det inte.


nä kanske ska ta en cigg på balkongen i solen, får se hur länge jag orkar sitta där.. blåser ju iallafall mer i dag än i går..


hoppas ni andra har haft en toppen dag..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh la la....mysigt besök minsann=) Har Bella skaffat sig en karl? Yes,va skoj! Puss

2009-06-27 | 08:33:16
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Just another stupid blonde...

Besök? Oh la la :) Vad har jag missat? ;)

Pöss

2009-06-27 | 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: