våga

första dagen på denna veckan, har varit i skolan i dag, men va sista skoldagen, så nu har jag "sommarlov" till augusti =)
ska bara in tills skolan på ett möte på torsdag.

sen mötte jag anna & alexis helt plöstsligt i stan <3 så vi gck runt o strosa och åt glass i detta nderbara väder =)
sen gjorde jag en bra insatts i dag, rädda lilla alexis som av misstag råkade hänga kvar i rulltrappan på utsidan o va på väg uppp.. Min hjärta hoppa upp i halsgropen o jag flög efter... inget hände men gud va hemskt det va =(

helgen har vart toppen, och lördagen på husaren va riktigt riktigt skoj..ki
killar som ska slänga spydiga kommentarer och gör så en tjej börjar gråta det lägsta man kan göra. De fick de höra sen oxå och ja jag har fixat så de kommer bli chockade.. idoter..

söndagen va jag jäävligt bakis hahaha, så jag o lina låg här på baksidan och sola och spela kort hela dagen.
kvällen va jag ute o gick för att försöka få bort den dunkande huvudvärken. men de gick inte!


jag önska jag våga släppa spärren och jag önska jag fick respons när jag väl gör det, men rädslan inom mej är för stor för att våga det just nu känner jag.
allt som händer i livet händer av en orsak..
jag får helt enkelt se vad som händer..



finns massa saker jag grubblar på just nu, men inget jag kommer skiva om här kanske sen när jag känner att jag behöver det.




mitt motto: gillar du mej inte för den jag är så har du inget i mitt att liv att göra

och det stämmer, jag kommer aldrig ändra för att försöka "passa in" det är såhär jag är och har alltid varit!!


nä nu bli det att diska, inget jag har lust med i denna värmen, men men..


i morgon ska jag till mitt gamla jobb o hälsa på mina arbetskollegor *saknar* kommer kännas konstigt, har inte varit där sen i februari /mars någon gång.

sen åker jag nog till ryd o träffar mamma o pappa, de har varit i norge med barnen.


nä ha en bra kväll alla

ps: såg att några hade frågat om denna daniel, han är bara en kompis som jag har kännt lite över ett år  =)
nu vet ni de =)

Kommentarer
Postat av: eva lommerin

skönt me lite sommarlov gumman <3

2009-06-30 | 07:07:17
Postat av: helen

härligt med lov hjärtat mitt <3 läskigt med issis :( fy!! hoppas att din dag har varrit bra pusa

2009-06-30 | 12:50:55
Postat av: D i v a

Taaack ska du ha : )

2009-06-30 | 21:25:48
URL: http://nattensskapare.blogg.se/
Postat av: CarroBaro

Hoppas att du har en bra dag i värmen honey! Jag saknar dig, vore härligt med en kaffe eller nåt snart :) Pöss

2009-07-02 | 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: