Ännu en måndag!

Japps nu vecka igen. Kommer va en stressig sådan, men de fixar väl jag!!

Just nu ska ja få tummen ur o göra något att äta, men orkar inte riktigt än..så skriver en liten blogg först.

Har haft en toppen helg med mamma i göteborg.. Min mamma är helt klart bäst<3
Blev inte så mycket shopping,men de gör inget.. va ju mest skönt o komma iväg o ha en mor och dotter helg =)
Köpte en ny väska iallafall (som om ja behöver de) hahaha.-. och en väska till mamma i julklapp=) och en fat som ja ska ha ljus på..

Hotellet va grymt och allt va verkligen toppen!
tack min underbara mamma för två fina dagar<3

Fredags så hade ja en sådan grym huvudvärk...den vägra ge sej!! Så blev en lugn kväll i soffan.. Åt tacos med päronen och de va allt ja orka. trist att huvudvärk kan förstöra så mycket.

Ska göra lite skolarbeten i dag..

Blir ingen tid med mej denna veckan iallafall.. har verkligen ingen tid att erbjuda er.. så kan de va ibland.
Men blir nog ingen nöd på de.

Massage på fredag ( ta med egen gäst) jag har bjudit in lina, så ska väl försöka hinna massera någon i veckan,, spelar ingen roll vem bara ja får öva lite innan fredag.
v.50 är det de sista på kursen, kommer de folk från skolan..jag e redan nervös hahaha..

Ja har faktiskt inte så mycket o säga i denna blogg..


ha en bra dag.

kramar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Synd att vi bor så långt bort, jag hade mer än gärna varit en person du kunde övat på =)) ÄLSKAR att bli masserad =)

Vad skönt det låter att ha en mor och dotter helg, det är supermysigt =)

2009-11-16 | 14:48:46
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Massage ja tack! ;) Haha :) Läser du massage i skolan?



Vad härligt att du haft en bra helg gumman - det förtjänar du!



Jag tycker att vi ska boka in en liten fika snart? Vad sägs?



Pöss!

2009-11-16 | 16:38:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi kan väl boka in en fika lite längre fram? Så att vi båda hinner och kan? :)



Puss!!

2009-11-16 | 18:59:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: