det är FREDAG :)

Yes nu är veckan slut(eller snart)

Har precis klivit ur en lååååång dusch, finns fan inget bättre. Eller jo det finns de;)

Ska strax fixa iordning mej, kom inte upp i morses efter 3 timmar sömn så bestämnde ja mej för att skippa första lektionen, andra lektionen behövde jag inte komma på för har redan gjort den lab:en så ska bara skicka in den gamla.*gött*

Ska ha massage kl 12.30 och i dag skulle vi bjuda in egna gäster och min gäst blev lina=) så ska knåda på henne i en timme ;)
ska bli skoj hihi

fick tillbaka mitt nkb prov i går och jag e sååååå besviken på mej själv, fick 5 poäng från godkänt.. hur svårt ska det va??!!! =(
så nu får ja plugga massor igen och göra om detta provet nästa vecka... ja man känner sej ju värdelös.


va hemma hos päronen efter skolan och åt middag =) sen åkte ja hem o baka=)
japps de blev chokladbollar och pepparkakor=)
riktigt huslig är jag inte sant :P

så när ja gjort chokladbollarna så kom ja på att ja glömt sockret som ska va på hemma hos päronen, så fick frysa in dem utan något på, men när man tinar dem så e det ju bara att hälla på:)



Borde egentligen inte sitta här för ja har inte tid :p
Men måste ju skriva klart:P

Längtar som faaan tills i morgon, New Moon på bio med Helen, sara och jonatan =) Hoppas den e lika grym som första Twilight filmen =)

Nä kanske ska sätta lite fart o sminka mej och fixa håret.


ha en toppen dag alla som läser.

kramar

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du är inte alls värdelös gumman! Du är värdefull för mig!! <3



Puss och kram

2009-11-20 | 20:16:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: