Halloj!!

Tänkte faktiskt skriva lite blogg, har ju inte gjort de på ett tag, ville ha en liten paus härifrån!!

Så får vi se om ni orkar läsa el inte:P

Onsdag redan, veckorna springer iväg och likaså tiden.. Håller med alla som säger att det borde va mer än 24/h för de känns som man är stressad jämt och har saker man måste hela tiden.

som i dag tex, bara att städa tog två timmar ca.. städa ¨måste man ju för ingen vill väl bo i en svinstia så den tiden tar man sej till, men ändå.. sen plugga och då gick de några timmar till och sen ska man laga mat mitt i allt. Jaha då har dagen gått, näe kanske inte riktigt, men nästan iallafall!!

Märks att de börjar bli slutet av året, alla stressar ( iallafall vi som pluggar) för att bli färdiga, andra stressar för att handla julklappar och bestämma vem de ska fira jul hos ;) och resten stressar väl bara för att alla andra gör de =)
Nä men ja blir helt klart påverkad kan ja tala om..

under de senaste veckorna när man inte haft lika mycket att göra, så har ja inte haft någon huvudvärk alls, högst 2 ggr på 5 veckor eller nått...
Nu har jag haft huvudvärk i 3 dagar och en jobbig jävel som inte vill botas av ibumetin... Kan ju inte hålla på o äta var 4:e timme.. jag äter aldrig huvudvärks tabletter för huvudvärk, utan brukar låta de sköta sej själv, men de har tre dagarna har de bara inte gått.. jag tar en ny efter en ny och huuur bra är det då???!!

Sov jätte bra i natt, hela 8 timmar tror ja de va, vakna en gång för och gå på¨toa, men somna om likafort.,.
NÄR hände de sist liksom...

har tagit insömnings tablett 2 gånger för att få sömn, men de e absolut inget jag ska börja med eller bli beroende av.. men någon gång kan man ta, och inget farligt om man sköter de.
men det e bra att ha ifall man inte kan somna och har en lång dag framför sej.. tycker iallafall jag. Sen får alla andra tycka och tänka vad de vill om detta!

Har prov på fredag, nkb och de tror ja jag fixar, har ju stödord från sist ja gick kursen.. och har skrivit upp de mesta, så de ska nog lösa sej, får kolla på alla anteckningar=)
Men sen när ja kolla på schemat så ser ja att vi ska ha genom gång för vad vi ska läsa till provet.. i morgon?!! Men hallå, bra o sätta de dagen innan liksom haha.. jaja lärare -inga kommentarer-

Har skola hela dagen i morgon från 8-16.30 så jag ska faktiskt snart lägga mej =)


Längtar massor till helgen, mamma/ dotter helg i gbg och det ska bliii så mysigt!! Kanske inte va bästa datumet att åka på för jag e rätt pank nu.. Men åker inte när för att shoppa utan åker ner för bara umgås och bo på hotell =)

Detta toppen hotell blir det =) Kommer bli grymt..

åker från lördag till söndag bara, skulle egentligen varit hela helgen, men blev något fel i vårat första hotell som vi boka, så allt ble fel..aja jag bryr mej inte om det är en el två dagar =)

Missar dock weronicas 25 års fest=(( kommer bli grymt kul ( alla ska klä ut sej till en kändis) f**k att man missar de..
helt ärligt så e det nog första ggn jag missar någons födelsedag (eller hon fyller inte än) men festen e ju ändå nu..  ja jag är alltid den som kommer på allt och allas =) jupps hihi...

so you think you can dance börja i dag=) sitter o sneglar på det medans ja skriver här..
jag åndrar att ja sluta dansa, faan man kunde varit lika grym som dom är... men men man gör val i livet :)

har nog inte så mycket mer att skriva faktiskt..
känns som ja har fått ur mej lite och får se om ni äns orkar läsa *fniss*


Älskar mina vänner<3 har inte riktigt tiden för dem nu känner ja, men jag finns alltid här. bara ringa el messa, mobilen är på=)

Nä nu blir de en cigg innan ja gör mej klar för sängen..

//Bella




aså hon e sååå bra!!! Gillar!!

Kommentarer
Postat av: Elin Dahlberg

Sov gott... <3

2009-11-12 | 00:20:31
URL: http://xeelinax.bloggsida.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh en blogg!! Hurra hurra hurra!!



Jag gillar när du skriver blogg! ;)



Vad härligt i helgen, ser fram emot att höra om din och mamsens helg tillsammans :)



Jag har också jätteont i huvudet till och från - jag som aldrig brukar ta Alvedon äter ett paket i månaden nu nästan. Usch! Har hört flera stycken som haft det.



Hoppas att du har sovit gott inatt gumsi!



Puss och kram!

2009-11-12 | 07:46:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

Hoppas verkligen huvudvärken snart försvinner. Klart att man får ta till insomningstabletter ibland, men som du säger bara man inte blir beroende. Sömn måste man ju få. Puss Puss

2009-11-12 | 07:47:54
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: