Helg

Ja snart e fredagen slut, eller den är redan slut :P
Men jag e ju vaken fortfarande så för mej är den inte de hihi..

Idag då. haft feber hela natten, men när ja gick upp i morses va den borta *skönt* ingen lust eller tid till o va sjuk länge..
Pappa kom hit för o låna min dator, deras bredband ligger nere för tillfället..
sen så bestämde vi oss för o ta o kasta alla flaskor ja samlat på mej utav alla fester ja har haha.. och passa även på att banta flaskor o så. Så himla skönt o bli av med skiten liksom..

sen har ja lagat lite mat och bestämde mej för att dra ut o mysa med helen o barnen<3 alltid lika mysigt. Tack babe!!

Mariette +åkte ut från Idol *me like* tyckte on kunde åka för länge sen, näe ja gillar inte henne..
Men jag vet att det e erik som kommer vinna hela idol, de har man ju redan listat ut liksom..
Ville ju ha kvar min söta Rabih till slutet jue.:P

Nu ikväll/natt har ja kollat på en film, fick ett tips från Jojjo, Spread heter den.. Den va faktiskt bra. inte bästa jag har sett, men man kan ju kolla på den, lite snusk film sådär hahaha.. då borde väl ja gilla de :P
Det är med Ashton Kutcher och Anne Heche..

Kolla på trailern, man får väl kanske inte reda på så mycket, men då vet ni lite hehe



I morgon är det lördag o jag e såååå sugen på att gå ut, har ju faktiskt inte varit ute på 4 veckor, eller är det mer??!!
anyway, det e bra gjort av mej, Bella som är ute varje helg annars haha..
Men är väl att man fyllt 25 och inte orkar med svängarna längre??!! hahaha näääää!!

Får se hur de blir i morgon, går jag inte ut så blir de mys hos helen och barnen=)

Har väl inte så mycket mer att skriva.
väntar på ett sms, så får se om ja skiter i de och går o lägger mej istället..

sov gott puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul med film tips. Tycker alltid man ser så dåliga filmer nu för tiden. Ja, bra att Mariette åkte igår. Nästa gång får allt Calle åka.. Gillar inte honom alls. Nee.. Sean banan var ju riktigt tråkig igår!!! Utgång ikväll hade ju varit skoj men ska ut och äta med några tjejer från jobbet. En annan gång!? =) Krama

2009-11-28 | 10:20:04
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en toppenbra helg gumman! Vill du och hinner ta en fika så får du höra av dig! :)



Jag är ledig till tisdag! Ska bara göra lite grejer emellanåt :)



Stora kramar och puss puss på kinden! smack

2009-11-28 | 13:17:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: