Helt otroligt

dagen har väl inte varit så bra, eller kvällen rättare sagt..
Tänker inte gå in på vad, hur el varför!!!

Bloggen är till för att skriva av sej, vad man känner? men just nu har jag ingen större lust!

Sitter o kollar runt i min lägenhet..jag e så himla sugen på att flytta.
Jag trivs jättebra här, men det är ändå något som gör att jag vill lämna denna lägenhet.. Ja vi får väl se hur de blir med den saken.

Har börjat kolla på Johan falk filmerna.. och guuud dom e ju sååå bra! har iof bara sett dom två första men dom va hur bra som helst.
ska kanske sätta på en innan ja lägger mej sen ;)
Har ni inte kollat på dem, så do it!! rekomenderar jua stark:)

Trailer.



I morgon är ja ledig, då ska ja ta tag i resten av studierna, som nu ligger efter.. Ska ta tag i lägenheten som behöver en storstädning.
Måste hitta mina jul gardiner som ja verkligen inte hittar.. tog ju hem dom från mamma för bara några dagar sen, så vart fan har ja lagt dem??!!
senil vid 25 års ålder haha..


Måste fixa ordning min blogg.. eve du hjälpa mej ;)? saknar min gamla, den gilla jag!
men ska nog få ordning på denna med ska ni se=) den e lite tråkigt till utseendet nu faktiskt. Men tålamod.det kommer=)

Ni som läser som har bloggar får gärna skriva in dem, smygläsare:P vill ju kunna kolla in era bloggar med!

Julkort i år??? har alltid skickat julkort till mina vänner, men i år tror jag faktiskt att jag skippar det!
Bli inte ledsna bara hahaha =)
Hade varit kul o göra egna o skicka ut, men tiden finns nog inte till, till det!

Näe ska röka lite nu innan ja sätter på en Johan Falk film =)


kramar/Bella


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha jag hittar inte heller mina gardiner.....jaja dem dyker nog upp....Vad är det som gör att du tröttnat på din lägenhet gumman? Puss puss

2009-12-01 | 07:28:07
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Har sett alla Falk filmerna och alla är skit bra!! Frank gör så man drömmer våta drömmar. Hihi... =)

2009-12-01 | 16:05:18
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Min blogg har du ju redan! ;)



Sen är många fega och vill vara anonyma. Stackars krakar! Det kommer alltid att finnas såna - som gottar sig i andras liv men inte vill dela med sig själva ;)



Puss!!

2009-12-01 | 23:53:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: