New Moon +++++++++

Hejsvejs..

tänkte bara skriva några rader här innan ja gör mej klar för sängen.

Idag är det lördag el nej söndag egentligen ;)
Igår va jag i skolan sen på kvällen hade ja idol mys, tyckte verkligen inte rätt person åkte ut.... reza e såååå duktig, visst att hon måste öva på sitt engelska uttal när hon sjunger, men omg va hon sjunger bra tycker ja.
Mariette va den som ja ville skulle åka.. får ingen kläm på den tjejen överhuvudtaget...

så JA jag blev besviken.

Kom inte i säng förens 04.30 i morses.. haha ovanligt att ja aldrig kommer i säng i tid..men som sagt det är heeeelg och ja e ju för fan ledig o kan sova hur mycket ja vill;) *hihi*

Idag har jag varit ute hos päronen en stund. sen kom helen och hämta mej.. Vi skulle på bio New Moon men först tog vi en fika på pims=) hennes syster sara o pojkvän va med oxå..
gick sedan ut på stan o kolla lite på stad i ljus =) passa på liksom hehe..
Kom till bion vid 20 så fick vänta en timme och när man VERKLIGEN vill se en film så går tiden så sakta haha konstigt nog:P

Men New Moon iallafall.. guuuud vilken film..jag bara ÄLSKAR twilight filmerna..wihooo.. alla säger att böckerna e såå mycket bättre, men tänker inte läsa böckerna förens ja sett filmerna..=)
nästa film kommer i februeri och TROR ni ja längtar eller, hoppas tiden går fort!!

är helt tagen av de två första filmerna...=) Ja har ni inte sett dem såååå GÖR DET!!! rekomenderar ja starkt!!!

Tack helen,sara o jonatan för en mysig kväll<3

Här kommer en trailer till filmen, va inte oroliga den avslöjar inte alls mycket =) Om ni inte sett den såklart!!!




Hoppas alla har haft en bra lördag?? Det har iallafall JAG!! och ja kommer sova gott i natt o drömma om två snyggingar ;) wihooo haha..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Team edward..!

2009-11-22 | 14:49:31
Postat av: Fanny

Kul att bion var bra. Inget för mej tror jag. Gillar inte så overkliga filmer. Hehe.. Hoppas du haft en bra helg!

Kram

2009-11-22 | 17:16:30
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag minns knappt ettan, måste nog se den igen någon dag! :) Minns att jag gillade den massa :)



Hoppas att du sover gott inatt hjärtat!

Puss och kram

2009-11-22 | 23:37:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Agnes

Tyvärr kommer inte nästa film förrän 30 Juni. Hoppas att tiden går fort :)

Och böckerna, de ÄR grymma! Filmerna blir mycket bättre om man läser böckerna först! :)

2009-11-29 | 21:32:14
URL: http://ihuvudetpaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: