söndag

Har precis ätit hemma gjord pizza *mums*
Så nu e jag mätt och belåten =)

Ensam hemma är på tv, så jäla rolig haha.. så ligger o myser o kollar på de!

Ska strax fortsätta här hemma. Har fått upp min julkula i fönstret i köket, så ska nog försöka orka ta resten sen haha..

Lite seg i dag efter gårdagens utgång :P
saknat o gå ut, men absolut inte saknat att va bakis, fy fasen va förjävligt det är *tss*^
vakna vid nio av en anledning hihi och sen somna ja i soffan vid tolv tiden. gick ju inte o la mej förens 04.30 i morses..
huvudet kändes som en uppbåst ballong :p men får skylla mej själv haha..
Va hemma hos micki i går o drack, jättefin lägenhet gumman =) *gilla massor* så vi sjöng lite singstar o drack, drack MYCKET =)micke och mattias va med oxå, att jag skratta mycket i går haha *lovely*

på dagen va jag på stan med johanna några timmar, johanna skulle handla julklappar till tove=) sen tog vi oss en fika på rådhuset.. myspys!
tack babe för en mysig dag<3

Nä ska röka lite nu, kolla klart på ensam hemma och sen fixa lite i hemmet.

hoppas alla har haft en toppen helg?!

kramar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att de blev utgång sen igår då! ;) och vad skönt att du skratta mycke. Det behöver man!

kram kram

2009-11-29 | 21:22:55
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag hade ju bara 20 minuter på mig att duscha, fixa håret, sminka mig och sen kila iväg igen så jag hann inte rota igenom mina besparade kläder (jag har inte så stort lager av sånt heller, slänger alltför gamla kläder...) så det fick bli leggings och en klänning till bara. Bara för att slippa gå naken ;) Puss

2009-11-30 | 19:47:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oh skoj att du mötte brorsan! :) Hörde att han var ute med Palm :)

Hoppas att bakis-modet har lagt sig ;) Kram och puss!

2009-11-30 | 20:05:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: