vad ska ja säga!!

Dagen:

Den har varit bra, fick äntligen lägga mej i ett solarium i dag o pyssla om mej själv lite *love it*
Bakat lussebullar med mamma<3 dom blev super goda hihi.
Varit o handlat och nu sitter ja här, är trött och så.. Men jag överlever.


Jag säger allt med ett leende på läpparna och ja jag mår bra.. Gör jag??!! Jag e så trött på allt som pågår!
Mer om de behöver ja inte skriva, ja håller de för mej själv..

Bryr mej mer om andra än om mej själv, har alltid gjort o kommer alltid göra. 100% till Familjen o vännerna.


I morgon är det redan torsdag, ja som tyckte denna veckan va seg, men nu går de undan..


Päronen ska nog åka till egypten i slutet av januari, jag e såååå sugen på att följa med, behöver komma härifrån. jag jag behöver de verkligen. så får titta på de om de går att fixa. =)


Ikväll är det gry´s och paradise hotel, men de går ju sammtidigt så får väl kolla paradise hotel på nätet sen =)
jag e ju helt fast i det haha.. Jätte löjligt program ja vet, men har man börjat kolla så e det svårt att sluta hehe..
och läste i tidningen att Izzi kommer tillbaka i dag till grey´s ;) hon skulle ju sluta i serien, så får se om det är sista avsnittet hon är med i idag.


Hur mår ni mina vänner?? har ni haft för er i dag?

kram


*gillar denna låten*


Kommentarer
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen (:

2009-11-25 | 19:34:15
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: Jennie

Idag har jag mest slöat, varit såå trött efter allt som hänt. Hoppas att du mår bra gumman, ibland låter det som om du är jättedeprimerad? Jag tänker på dig i varje fall =) Kanske ett julbesök till HBG =) Puss Puss

2009-11-25 | 20:54:08
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Man ska skriva hur man mår - man ska inte hålla inne med något :) Skit samma om man inte mår bra alla dagar? :)



Puss på dig!!

2009-11-25 | 21:50:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Japp, det är skönt att bara åka bort över dagen! Man ska göra sånt lite oftare. Åka till Hjo, Skara, Mariestad, Falköping, Lidköping, Karlsborg m.m. och se sig om! :)

Mår du bra? På riktigt?! ;) Puss

2009-11-25 | 21:54:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: