beautilful disaster

Japps då va redan denna helgen slut..

Har faktisktr inte gjort något och de känns på sätt o vis ganska skönt..
pluggat har ju iallafall gjort, gjort historia prov på datorn, så nu börjar de kännas bättre..skönt om inte annat o ha de gjort..

denna svacka ja kommit i, försöker ja ta mej ur.. vill ju inte låta negativ hela tiden. Men ibland är bara som man är och de är bara så. Men ska försöka se mer positivt på livet.. FÖRSÖKA går alltid=)

har ja inte hört något från csn i veckan så ska ja ringa o "skälla" lite på dem, jag har oxå räkningar att betala och de vore fint om de kunde snabba sej lite.


i veckan har ja inga planer och det är skönt, ska försöka ta tag i mina 2 lab rapporter som skulle ha varit inne för 1-2 veckor sen.. men eftersom ja av någon konstig anledning inte har word på min dator utan ja fick ladda hem ett annat så kan ja inte sitta hemma o skriva, för om ja skickar in de så kan inte skolan öppna mina dokumänt.. så får åka ut till päronen o fixa de.. så ska försöka hinna med de i veckan..

ska gå o beställa min massage bok oxå.. har ju missat o läsa en del för attja inte har haft boken.. så nu måste ja fixa den.. ska ju göra frågor om massagen o då kan de va bra att ha boken eller hur ;)

Massagen känns toppen just nu.. tycker det är huuur skoj som helst =) nu har vi gått igenom alla moment så nu kan vi hela kroppen. så¨nu är det bara att öva o öva =)

om några veckor ska vi bjuda in en gäst (kompis/familj) så ska vi få öva på dem, ska bli spännande =)

Skönt att ja läser med min annaPanna, vi gör ju lektionen såå rolig haha.. =)



Har en konstig känsla i lkroppen.. som ni säkert har läst att ja skrivit förut.. handlar inte om någon.. utan handlar om mej..
Ja vi får se vad de utvisar sej..
Ja tar de då.


Nä ska föna mitt blöta hår nu innan ja kryper ner och försöker sova..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skoj att du tycker massagen är rolig =) Det är bra att du försöker vara positiv gumman =)) Kramis

2009-09-21 | 07:17:16
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur är läget gumman? Vad har du för planer framöver? Vad händer i ditt liv? Nyfiken!

Stor kram!

2009-09-21 | 22:26:40
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: