dag T

japps då va tisdagen över oxå..eller snart över iallafall :P

Hade skola i morses mellan 08.15-09.30.. sen tog ja bussen ut till mamma och åt frukost och umgicks lite.. senare drog ja ner till helen och hade några mysiga timmar med henne och hennes underbara barn. Sara hennes syster
va även där=)

sen gick ja tillbaka till mina päron, blev jag som fick laga mat hihi, mamma o pappa skulle tydligen äta maten från gårdagen o den ville ja inte ha, för jag va såååå sugen på lasange, så de lagade jag till mej =) massa massa gott =)

sen somna ja på soffan i 20 min innan mamma väckte mej o sa att vi skulle åka.. jag skulle hem och mina päron skulle till brorsan o dom. jag orkade verklige inte följa med, va helt slut..

Har kikat på den där kvinnan som födde 8 barn och hade 6 innan.. helt sukt!! behöver inte säga mer!!

Just nu sitter jag o kikar på so you think you can dance =) såå bra!!!
ska försöka få ihop mitt schema som jag ska göra till matten, ska lägga upp en plan hur mycket jag ska plugga varje vecka för att hinna klart till jul.
så måste göra klart de i kväll så den kan lämnas in i morgon..

fick ett jättefint dopkort från helen i dag, jätte jätte fint va de gumman=)

i morgon har jag oxå bara en lektion mellan 10-12 *härligt* ska försöka plugga lite i morgon oxå.
sen blir de nog lugnt hela dagen!

näe har väl inte så mycket mer att skriva..

kramar


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman, ska vi hitta på något någon dag snart? Fika, hoppa hopprep, dricka juice, babbla, skvallra, gräva i sandlådan, knyppla? :) Nåt, bara vi umgås?! ;)

Puss

2009-09-02 | 13:31:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: EVE

Hur länge ska du plugga nu? :)

Vad skulle du bli när du blir stor? :D



Du får höra av dig när vi skulle fixa designen ;)

Eller så skickar du lösenordet så fixar jag det när jag hinner :)

Många kramar

2009-09-05 | 07:45:37
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: