fan

Jag blev riktigt besviken när jag vakna i morses.. Faaan...
Det hade ju blitt så bra om de hade gått som ja velat.. nä fy =((((

I dag är det fredag och jag e fortfrande sjuk..men har än sålänge bara feber än, så skönt att inget annat har kommit.. är LITE tjock i halsen..men inget som ja inte överlever..

Igår som ja från o till hela dagen så på kvällen kunde jag verkligen inte somna, va helt utmattad o trött men kunde verkligen inte sova?? konstigt!! ja som somnar hur lätt som helst när jag är sjuk.. så halv4 i natt va det bara att tvinga sej att somna,, tror kl va efter 4 mnågon gång när jag somna till..

Gick in på csn i går o såg att de hade skickat ut pappren nu.. *äntligen* har ine fått dem i dag så kommer väl på måndag, men ja kunde lämna min studieförsäkran i går, så gjorde de.. ja anatar att de står i brevet att de har godkänt mej, annars skulle ja inte kunde lämna in försäkran.. ja vi får se hur de blir.. hade varit gött med pengar på kontot i dag men kommer väl på måndag eller nått..

Nu är ullared resan bokad=))
6 oktober åker jag, mamma,pappa, svägerskan och lilla emilia .. ska bli skoj=) ääälskar o gå omkring där inne och kika =) och shoppa=)

sen i slutet av oktober så har jag o mamma bokat en helg i gbg..fre-sön
åka o lyxa upp oss lite..bo på hotell, med spa och grejer och sen ska vi även hinna med staden oxå =)
det är iallafall planen=) ska bara boka ett bra hotell o så nu.. alltid skönt o komma iväg=)

sen ska ja försöka få ner min kusin från norge snart oxå. meningen va att hon skulle komma nu i sep.. men blev inte så.. så¨får försöka få hit henne snart =))


nä kanske ska försöka få oi mej lite frukost o te..


ha en bra dag, här blir det en till slapp dag i sängen

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: