jahaaa.

men lilla lilla vän, kolla vart du själv var för 1 år sen.. Gahhh blir tokig!


Har känt i några dagar nu att kroppen inte varit helt 100:a och i går va ja trött hela dagen och frös som en tok.. Nu i natt kom feber och jag säger bara F*ck...
jag har varken tid eller lust att va sjuk nu, jag HATAR att va sjuk.. man borde aldrig få bli det =((

blir ingen skola i dag eller i morgon.. men ska försöka plugga lite hemma ändå..
ja ligger i sängen under täcket o här kommer ja ligga hela dagen..



jag e nyfiken som faan.. =) time will tell.. la la  la la =)


Helen ska döpa sina tvillingar på söndag och DÅ SKA jag vara frisk.. hör du mej där uppe... jag SKA!!


Nä orkar faktiskt inte ligger här o skriva allt för mycket..
ska göra mej lite te nu.

have a nice day

Kommentarer
Postat av: Helen

Vem är lilla lilla vän..?



Ja jag hoppas att du är frisk tills på Söndag gumman <3 Många som är sjuka nu. HÖSTEN SUGEN!

Krya på dig. Pöss

2009-09-24 | 12:23:39
URL: http://helencarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch inte kul att vara sjuk.....själv känner jag mig ganska bra trots min förkylning. Fest här hemma på lördag ju då måste jag vara frisk =)Krya på dig gumman =)

2009-09-24 | 18:12:40
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Usch då.. jobbigt att vara sjuk, många som är de nu verkar de som.. Hoppas du blir pigg till dopet på söndag då!



Krya på dej!

2009-09-25 | 11:46:27
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: