Life

Borde sova istället för o sitta här vid datorn, men så e det alltid..så mycket måsten men sen när man följer dem är en annan sak hihi..

Idag har jag tagit det lugnt på morgonen.. sen så messa helen o fråga om ja kunde va lite barnvakt åt hennes twins för hon hade sååå ont i ryggen och skulle få massage av hennes syster. O självklart ställer jag upp.. så mysigt o va med alla<3 vi va ute o gick promenad i det fiina vädret(skönt) Åt en god äppelpaj sen hemma hos marie, som helen carlsson hade slängt i lite fööör mycket socker i hahaha.. man mådde lite illa sen där.. + att vi drack cola till haha.. jaja ;)

va väl hemma här runt 8 tiden och då blev de slapp i soffan och har suttit här hela kvällen..
kika på svenska hollywood fruar som börja idag (4 avsnitt) haha herregud säger ja bara:p


Ska försöka sova snart för ska upp tidigt och va barnvakt åt min sötnos Emilia<3 försöker få med helen till stan i morrgon så vi kan promenera runt bolonger och sen ta en fika i solen på rådhuset =) (om vädret vill)

ska bli mysigt o mysa med emilia lite<3


sitter o lyssnar på en sååå fin låt som ja ska göra lite reklam för här.

Nicole heter hon.. hr kännt hela hennes familj sen ja va liten och hennes pappa har cancer och kommer nog inte klara sej så länge till =((( *lessen* kan inte äns sätta mej in i någons situation som behöver gå igenom detta! Hemsk sjukdom... <3 tänker på er

lyssna på denna som hon har gjort till sin pappa * underbar* och tjejen är inte mer än typ 15 år eller nått! Minns inte riktigt.
Hon är såå duktig och varit med o sjungt överallt i sverige!!







puss o kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch - hemskt med cancer! Orättvist!!



Idag har Patrick Swayze dött också - han förlorade kampen mot den hemska cancern... samma jävla sort som Jojos mamma försvann i. Fyyyy vad livet är orättvist! :(



Patrick Swayze har dött idag....



http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/15/r-i-p-patrick-swayze/



Tragiskt :(



Vi har väl alla sett "Dirty Dancing" och haft den som favoritfilm?



http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/15/r-i-p-patrick-swayze/



2009-09-15 | 04:34:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ojsan, nu vet jag inte vad som hände, men det kom med dubbla länkar och så :( hmmm

2009-09-15 | 04:35:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Joel

Riktigt fin låt, den är så man känner deras kärlek ^^

2009-09-15 | 06:47:28
URL: http://armaita.blogg.se/
Postat av: Maria

Mycket fin låt <3

2009-09-15 | 08:56:30
Postat av: Johanna

Åh jag sitter här o lyssnar,tårarna forsar ner för mina kinder,jag känner hennes fruktansvärda smärta och kan känna hennes panik och frustration i situaionen=(



Va fint av dig att visa gumman!Puss <3

2009-09-15 | 10:21:43
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Jennie

Usch får tårarna i ögonen.....=( Min kusins kille dog i cancer. 30 år blev han och lämnade två barn på 2 och 4 efter sig.....HEMSKA JÄVLA SJUKDOM

2009-09-15 | 20:47:29
Postat av: Jennie

Svar från min blogg: Han mår lite bättre, men han envisa hosta har kommit, men jag tror vi började med medicinen i god tid så det blir nog snart bra. Ungar är ju fantastiska, dem är ju hur pigga som helst ändå =))

2009-09-17 | 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: