orka....

jag vet i fan vad jag är inne i för period just nu...

Jag är sååå jävla less på mitt liiiiv.. ingenting är roligt!!

Vill inte gå upp på morgonen..
Vill inte gå i skolan...
Vill inte att dagen ska börja..
Vill bara sova och sova...

Hatar csn.. får aldrig mina pengar.. INTE kul att leva fattig hela tiden och leva på mina föräldrar är inte heller speciellt skoj..

Dagarna ser precis likadana ut.. vill att de ska hända något..
vill inte gå i repris....

Gråter för ingenting..
ont i huvudet var och varannan dag..

näää fy.. är nog helt ärligt inne i någon jävla depp period..


Vad ska ja göra för att tycka livet e skoj?? tycka om att vakna på morgonen??? Någon som har tips??
Ingen ide att säga att jag ska ta mej i kragen eller att de kommer bli bättre... de går fan inte över...


usch vilket inlägg.. men ja behöver skriva de..

orkar bara inte le längre..


behöver något som kan få mej o le...







Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu vill jag inte låta jävligt dum gumman men det är faktiskt sant,det blir inte roligare än vad man gör det till..faktiskt....se fram emot dagen,gör den rolig, gör saker annorlunda och framför allt....gör det DU vill/kan/önskar.....det är Du som lever med dig själv o ska stå ut med dig oxå om du förstår vad jag menar =)



Vad är DINA drömmar? Vad får DIG att ha en bra dag?



Jag förstår att det suger med CSN,dom är inte kända för att vara snabba...dom o Fkassan kan bilda klubb !



Puss!

2009-09-18 | 20:44:41
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Jennie

Usch gumman det låter inte skoj......men ibland har man sina svackor, men jag förstår att det är jobbigt och det känns som om det aldrig ska bli bättre, men vet du vad??? Jag tror det kommer bli bättre. Du kanske behövder komma bort ett tag och du ska veta att vi har ett gästrum som du får utnyttja precis när du vill =)=)) Kramis

2009-09-18 | 21:05:13
Postat av: Anonym

Men gumman! Låter inget roligt! Men alla har vi varit där. Jag har oxå varit där och det är inget roligt alls för man ser verkligen ingen utväg. Men det går över även om de inte känns så nu. Man känner inte för att göra någonting, helst bara att ligga kvar under täcket hela dagen. Vet att det är jätte tråkigt att höra men DET ORDNAR SIG!! JAG LOVAR! ; )



styrkekramar!!!

2009-09-19 | 22:20:14
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bli kär och galen!

Ha någon som älskar dig för den du är förutom dina vänner och familj. Kärlek gör en GRYMT stark. Och kan man inte bli kär - ja då njuuuuter man av singellivet och är med sina underbara vänner så mycket som möjligt och gör sånt som man BRUKAR tycka är jätteskoj!! :)



Som att fika med mig och snacka skit någon dag?! ;)



Puss och kram stumpan!!

2009-09-21 | 22:53:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: