tisdag

Jaha va det tisdag i dag då...
kollade på mitt schema för prov osv, va tvungen att gnugga mej i ögonen när de stod PROV torsdag.. say what??
va det inte nästa vecka??
Veckorna går så fort, så har inte äns koll... suck! Så de blir ju att plugga plugga i två dagar nu..

Annars har de inte hänt så mycket.. Har tagit de lugnt hela helgen.. Dop för Tim o nelli i söndags<3 men de va det ändå ja gjorde i helgen.
har ju legat hemma i feber så va egentligen inte så pigg på att göra något.

dopet då: det va TOPPEN och massa fint. =) Sara(helens syster) OMG vilken röööst.. ja jag grät och hon får gärna komma hem o sjunga för mej ibland =)
btw sara, ja har bokat dej för alla framtida planer hahaha..

som sagt de va ett riktigt fin dop<3



vet inte varför ja tar åt mej.. dina blickar aså.. me don´t like you anymore.. du kollar på mej som näee ja vet inte vad...
falskhet är det väääärsta ja jag vet!!


Borde klämma i mej lite frukost, men ja orkar inte.. har ingen direkt matlust längre.. kan äta 1-2 gånger på hela dagen., de funkar fint de..


inget roligt inlägg, men de kan de inte alltid va..

have a nice day


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fika någon dag snart tycker jag!

Krya på dig och allt gumman och hoppas att provet går bra nu på torsdag! Kram från HBG :)

Pöss!

2009-09-29 | 10:42:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie

Usch ja falskhet är inget roligt....hoppas det löser sig gumman. Jag håller tummarna för dig på torsdag =)

2009-09-29 | 13:15:43
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: