ännu en dag

ja dagarna går i ett hela tiden tycker jag.

idag är det onsdag och jag vakna av en stressig morgon iallafall
skulle börja skolan kl 8 men hade tydligen stängt av alarmet så vakna av ett ryck kl 08.55 o då fick det gå undan. skulle börja nästa lektion 10.10 och vi tjejer tar ju lite tid på oss haha..

men jag va snabb och va klar på ca 35 min. va i skolan 15 min innan jag börja de ni ;)

fick beröm av min engelska b lärare i dag och tyckte att jag va riktigt duktig för bara läst kursen ca 3 veckor :)
så hon gjorde min dag :D sen efter eng b hade jag webbdesgin och fick även där lite beröm *det gillas*

kom hem o tog de lugnt ett tag innan pappa hämta mej så åkte vi o handla lite.
Har storstädat lägenheten och även hunnit med en promenix nu på kvällen i det hääärliga vårvädret.

nu sitter jag o kikar på grey´s anatomy *looovve iiit*


Jag är bara lite små irriterad på en flera personer just nu.
En person som lyckas bryta mitt hjärta. Vet inte vad du håller på med, vet inte va du vill, vet ingenting och det tar kål på mej. Hur länge till ska jag orka? hur länge till ska jag orka "ljuga" ja det e tufft.

sen personer som dömmer mig som egetligen inte vet vad allt handlar om. Give me a break.

Vill jag prata så gör jag det, men jag e expert på och hålla saker för mig själv. Annars pratar ja med dom som inte dömmer mig.
vet inte på vilket annat sätt jag ska kunna förklara de.

jag blir ledsen.


I morgon är det skola igen, sen känner jag för en fika i fina vädret. OM det nu är fint väder :D Någon som är sugen? bara att messa.

Nej har inte så mycket mer att säga.

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tråkigt att du har såna människor i din närhet, hoppas det löser sig. puss

2010-04-08 | 07:09:37
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Jag saknar dig gumman och jag längtar tills vi kan klämma in den där fikan. Helst snart!! <3

Puss och kram

2010-04-08 | 12:36:01
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Fanny

Beröm får man aldrig för mycke av. Det gillas Jag är oxå fika sugen! JÄMT! ;) Puss

2010-04-08 | 15:51:04
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: