ärligt talat..

Nu är jag så jävla trött på och vara sjuk ska jag tala om för er...

börja i onsdags med att jag hade jätte svårt att andas och helt fuckad i halsen.. i går blev det värre.. hostade som fan så jag grät för att de gjorde så ont..
och i dag är jag förkyld och feber och hostar..

NÄR ska det ge sig??? har fan varit sjuk varje månad sen detta året börja.. JAG ORKAR INTE MER...
mitt imunförsvar e ju totalt skiit.. dax o ringa vc och fråga om de finns något man kan göra...

vilken fin valborg detta blev... eller INTE!!
tror dock inte att det e bättre i morgon heller..  men jag kan ju önska!
vill ju inte sitta inne hela kvällen..

va ute en liiten sväng förut..gick till affären.. men det va ju som ett gympa pass..

ja jag klagar lite nu...


skulle haft prov i engelska b i dag.. men skicka en notis till min lärare och hon förstod ju att jag inte orkade.. så ska försöka göra det nästa vecka.

har matte prov som ligger efter oxå eftersom ja varit sjuk... nu får de fan räcka..
jag måste hålla mej frisk för o klara skolan..

Vad ska ni hitta på denna valborg helg då?

roligt inlägg ... NOT!!

såg på en film för en stund sen..
The blind side.. riktigt bra tyckte jag! absolut sevärd.


puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja, ta och ring vc. Oroande att vara sjuk så ofta!

Hoppas du känner dej bättre idag!

2010-05-01 | 20:02:17
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gumman, krya på dig!! Ska de inte operera bort mandlarna?



Puss!

2010-05-01 | 22:49:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: