.. .. ..

Jag önskar att jag vågar

Jag önkar att situationen inte är som den är

Jag önskar att det gick

Jag önskar att jag kunde öppna mitt hjärta

Jag önskar att jag kunde berätta



Men inget går.. hur mycket jag än vill. Kan jag inget säga. Kan inte öppna mej. Kan inte låta mig!



Det är nog meningen att det ska va såhär.. Men hur länge till ska jag orka??
Klumpen i magen och dubbelklappningar i hjärtat var och varnannan dag funkar inte.

Men vill inte ha ett avslut.

Men måste kanske.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bloglovin är koko - det här inlägget såg jag inte förrän nu.... knasigt :(



Kramis!!

2010-05-01 | 23:16:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: