Lördag

Yes då va det lördag och jag e sååå seg!! Känns fan som jag va ute o festa i går och e bakfull haha.. ILLA!
somna kanske runt 5 i morses o gick upp 12.10.. kunde verkligen inte få ro och somna i går.. va skit trött men de gick inte..!!
stressad till max!!!

åt frukost för en stund sen ( sent jag vet) men kan ju inte äta direkt när jag gått upp. Det går bara INTE!!

trodde jag skulle va barnvakt i dag, men så verkar de inte bli??!!
Så ska ta mej tiden och storstäda min lägenhet.

Igår så hade vi grill kväll med alla (nästan alla) tjejerna. Va huuur mysigt som helst. Ses allt för sällan och då uppskattas det när sådana kvällar ordnas :D
massa mat och underbart sällskap.. Kan inte bli så mycket bättre :D
Tack alla underbara <3

Idag/ ikväll vet jag inte vad som händer.. Tar den som den kommer.


Hade inte så mycket att skriva kände jag. men men de har man inte alltid :P


Lyssna och njut av denna låt *love it*


ha en toppen lördag <3

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt att ni hade mysigt igår! Alltid mysigt i bra vänners sällskap. Hoppas du får en lika mysig lördag!

2010-04-17 | 14:35:30
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: madde

ajaj så ont i ögonen man fick när man kika in på din blogg nu ;-)

2010-04-18 | 20:07:19
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Jag har inte glömt din! Din ligger med bland mina över 100 olästa på Bloglovin gumman :) Och jag kommenterar alltid din när jag läser? =) Puss



Ps - Du är ju också utmanad - mina vänner (din blogg är listad alltid i mina länkar till höger?)



Puss igen

2010-04-21 | 17:46:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Ps - Usher är så skön! :)

2010-04-21 | 17:53:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: