no no

hej på er..
onsdag i dag och halva veckan har gått.. el ja mer än halva.

Har varit i skolan i dag, eller ja först på matten och sen hade jag möte. sen gick jag till engelska b. Men va där i typ 10 min när man lärare tyckte att jag skulle gå hem för jag såg inte pigg ut. Jag kände mej inte pigg heller.
Kom hem o tog temp och japps feber... Huvudvärk o feber.. F*ck...

Men det e inte så allvarligt, så tror allt jag överlever ;)
Men har varit runt sjuka personer hela tiden, så de hoppa ju över till mig. mitt imunförsvar e ju inte det bästa.
Äter ju vitaminer osv. Men men..

Har iallafall orkat göra lite.. sov 2 timmar när jag kom hem.. sen har jag städat lite o ska strax plugga.
har matte prov i morgon. så ska bara gå dit o göra det och sen gå hem igen.
OM jag nu inte är bättre för då stannar jag ju sälvklart kvar i skolan.

i går va jag hos päronen hela dagen..
gjorde lasange till alla =) Brorsan och barnen va där oxå. Satt o tjöta och de va precis som förr. LOVE IT!!


Är lite små deppig nu förtiden, försöker att inte påverka andra med mitt humör. Så hoppas inget har märkt något ;)
är bara lite jobbigt och stressigt nu.


Nej inget mer och skriva

kramar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Känner samma. Känns som man är sjuk jätte ofta. Min förkylning blev bra förra veckan men idag blev jag dunder förkyld IGEN... =( Så jävla tråkigt!



Inte roligt att du känner dej deppig.. Sånt där går ju i vågor hoppas du snart känner dej lite gladare!

Massa kramar

2010-04-24 | 18:26:23
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: