vår

Yes nu är våren här och guuuud va jag njuter :D har väntat så länge på vårsolen *underbart*

Har precis ätit lite middag. Skulle va mysigt o äta på balkongen. Men har inte tagit upp bordet och stolarna än. Men ska göra det i morgon :D

Idag har jag varit ledig och de va skööönt!
Va på rådhuset och fika i 2 timmar med johanna *mys* blev allt lite bränd oxå *gillas* hihi
ska städa och så men va fan det e ju så fint väder så vill bara sitta på balkongen och ha det skönt. Så städningen får nog vänta lite.

ska bara skriva klart detta inlägg sen blir det en stund på balkongen :D

Fick reda på mitt nationella prov i engelska b i går ( hör övning) och jag blev godkänd :D att jag blev glad. tyckte nämligen att de gick skit, men att veta att jag klara de va sååå skönt =) de gjorde min kväll i går hihi.

Csn då.. har inte löst sig än.. blir både arg, lessen och irriterad. JAG BEHÖVER PENGAR.
fick pengar i januari sist.. f fan de suuuger.. :(
Men men kan inget göra än och se glad ut och hoppas på att de löser sig snart! MYCKET SNART!

så vi får se hur de blir med min utomlands resa om ca 1 månad :(


hur e det med er som läser?

nej nu kilar jag

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, underbara efterlängtade vår! Gud så skönt det är! Nämen!? har du inte fått pengar sen januari!? Guud vad jobbigt. Hoppas det ordnar sig snart!

Utlandsresa. Vad roligt! Vart ska du och med vem?

2010-04-14 | 14:23:42
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Eve

Bra! Skönt när solen äntligen kommer, och det är med bravur :)



Hoppas det löser sig med pengarna och resan!

Kramar

2010-04-14 | 16:26:15
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Åh härlig rosa färg!!



CSN - we hate! :(



Pöss

2010-04-21 | 17:52:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: