Ännu en dag

yesbox nu har ännu en dag gått :P

Dagen:
Vakna förstårs av något utför.. alltid något här ute nu förtiden *suck* men de va bra att jag inte sov bort dagen.

tog de lugnt på morgonen, slappa framför tv:n
sen ringde pappa o kom förbi..skulle lämna lite papper o hämta en räkning.

Vi begav oss till stan (skövdebostäder) skulle hämta ett nytt hyreskontrakt (tappart bort mitt haha klant) och hyran.. för vi skulle skicka in de när ja söker bostadsbidrag.
sen har jag varit hos kvartersvärden o lämnat in alla nycklar som ja hade när de renovera lägenheten..
sen hem igen, snabbt in i duschen o fixa iordning mej..
har nog aldrig varit klar så fort haha :D

ner till stan o mötte upp lina. blev en fika på pims *mys*

sen kom brorsan o mamma o hämta mej.. hade lite mera ärrenden att fixa.
så blev att åka lite här o var..

Nu på kvällen har jag,mamma,pappa och brorsan grillat *mums*

Va hemma kl 21.00 och nu ligger jag i soffan o kollar på film o bara myser *love it*

ja så dagen har gått i ett i dag med haha..

Hoppas ni andra haft en toppen dag=)?

Ps: ska tipsa er om bloglovin.com   för er som inte har det.
är en sida du kan ha koll på alla dina favvobloggar eller dom du följer.

Märker att många e inne på min sida, men ni e fan dåliga på o kommentera. aså det e kul o läsa vad ni har att säga ;) som jag sagt förr, har ni tid o läsa så har ni tid o skriva hej ;)


puss på er sötingar <3


-väntar på ett mess- men då lär ja få vänta j*****vligt länge!!-



Kommentarer
Postat av: Sandris

Va bruuun du är din fuskis!! Där ligger jag i lä kan jag lova ;) Imorgon är lite kämpigt för mig...fredag? Funkar de? Kraam

2010-08-10 | 23:12:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.se
Postat av: Sandris

SV: Yes det blir super de! :) Ja filmen va helt okej...men 2:an va nog bättre:P Kraaam

2010-08-11 | 07:34:16
URL: http://sandriiiis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: