En Trött Bella

godmorgon..

jag e sååå trött så skulle kunna sova flera timmar till :D

va vaken 19 timmar i går o det känns i både kroppen o ögonen i dag haha..

Gårdagen:
Va i skolan som vanligt 8-14.30 och sen åkte jag hem en snabbis o bara tog de lugnt. Sen åkte vi ner till stan hela familjen. Mamma, pappa, svägerskan o barnen <3
regnet höll sig borta( tack o lov) barnen åkte massa karuseller och åt popcorn och spela =)
Dom åkte en karusell på torget.. liknande rainbow på liseberg.. filip blunda nästan hela tiden och vad vi skratta!!
simon hade jätte skoj.. Men vi trodde inte filip ville åka mer för han såg skit rädd ut..
Jo men upp igen skulle dom.. och de skulle de inte ha gjort..
filip blunda fortfarande.. Men simon blev åk sjuk och börja gråta o nästan svimma.. Lite läskigt faktiskt..
Han mådde dåligt ett bra tag efter.. Pluttis :(

Ja en riktig mys dag faktiskt =)

när svägerskan o barnen hade åkt hem så va jag o päronen skiit hungriga..

så vi fundera på om vi skulle äta i tälten el om vi skulle gå in o sätta oss.. det va ju så kallt.

( ska bara klargöra innan jag förklarar) Självklart förstår jag att de e kalabalik när det e matfestivalen. Men sätt då in mer personal då!!

Vi satt huuur längese som helst innan vi ens kunde beställa.. vi fick till o med hämta menyer själva.
1.5 timme fick vi vänta på maten.. när maten kommer in så börja katastrofen..
Mammas mat fick man fan leta efter med förstorningsglas.. för så mycket pengar va de inte värt de.
Min mat va kall.. + att de fattades de jag skulle ha till.. pappa fick fel mat..
mamma hann typ äta upp innan jag fick in mina strips.. Pappa fick typ äta efter oss.. nej aså vilken skit!!

Men visst vad förväntar man sig en dag som denna.. men kändes som vi lika gärna kunde ätit i tälten.
jaja ett misstag man inte gör om.



Ska strax in till stan med mamma.. Ska kika lite o handla lite!
sen ska jag möta upp liniz en sväng.

i går fick jag beviljat bostadsbidrag *gött* så kommer få från försäkringskassan varje månad i ett år till o börja med..
det gillas.. tack tack!!!

nej ska inte sitta i tråka ut er.. jag måste skynda mej lite... uppdaterar sen OM jag hinner..


puss


hej igen =)

har precis kommit hem från stan.. Va först inne med mamma och sen gick jag med lina en stund :D
blev lite mat och lite shopping..

detta inhandlades ;)



två vanliga tröjor =)



Ett halsband =)



En klänning =)


så lite blev det iallafall =)

Nu ska jag städa lite innan jag hoppar in i duschen o gör mej iordning för kvällens partaj ;D


och nej... jag e inte bitter över folks beteenden.. Jag visar bara vart jag står nu! HELL YEA!

nu börja de åska oxå.. så får hoppas den inte håller i för länge så man kan duscha liksom..
Ha en bra kväll alla..

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt med shopping, regnade de inte på er..? Nova var super blöt när hon kom hem :) Men lika nöjd för de.. Hihi. Kram

2010-08-28 | 19:36:42
Postat av: Jennie

Jag vill oxå shoppa.....men lär få vänta ett tag till =/

2010-08-29 | 08:20:47
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: Sandris

Åh va gött med pengar då! Det gillas ju alltid :) Jag ska tjata på csn nu, för jag kommer inte klara mig annars, idioter!! Hoppas kvällen va bra & att du slipper va bakis idag? :P Jag är heelt slut efter denna helgen, barnen har levt jävel kan jag lova, HAHA! Ses imorrn! Puss & Kram <3

2010-08-29 | 11:28:01
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: