i scream out lound

Måndagen..

Vakna upp o kände mej utvilad... Men så fort jag kolla ut och fick se detta regn så ville jag bara krypa ner under täcket igen o sova.
Aså är det höst eller är det sommar?
hatar regn o blåst..då kan lika gärna snön komma nu..haha nej fy så ska jag inte tänka. Hatar vintern. Men mena mer att bättre med snö än regn.

Mamma o brorsan kom o hämta mej förut.. vi skulle ut o fixa lite grejer.
Min svägerska o barnen är ju i turkiet nu i 2 veckor.. så acke ( brorsan) ville fixa till huset lite.
så mamma o jag va med som smakråd hehe..
det behövde lampor.. och då snackar vi ööööverallt.. va ju så mörkt i deras hus så man såg knappt vart men gick haha.. nej kanske inte så illa.. Men ändå ;)

så vi handla 4 nya lampor till vardagsrummet.
3 (komplett) sätt till köket, plus nya krukor o blommor
och 3 lampor till sovrummet =)
massa lampor inskaffades och mamma o jag va uppe där o fixa allt.
vi har lite kvar att pyssla med, som gardiner till sovrummet osv.

så kristina (svägerskan) ska få en liten överraskning när hon kommer hem :D

blev sååå bra :D

har även ätit middag med hela familjen. aså bara vi 4 och det va tokmysigt =)
va hemma kl 23 nu ikväll..så dagen har gått i ett..
Men har haft en underbar dag!! Älskar min familj dom e dom BÄSTA!

I morgon ska jag nog ta en lunch med lina. Har ju inte setts på ett bra tag.
sen måste jag sätta igång o plugga.
har massor att göra tills nästa vecka *gahh* typiskt mej o sitta med allt sista veckan. Men men är det sommarlov så e det haha.

ska försöka hinna träffa lite vänner o fika i veckan oxå :D

ja detta va väl min måndag ;)


Är lite irriterad just nu på DIG.. ja just DU!!
Kanske dax o gå vidare...
brukar säga så, men ändå faller jag tillbaka. åhhh allt e så komplicerat.

hepps de va väl allt
pöss

gillar denna låten :D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Mysigt att umgås med familjen lite. Det är det bästa som finns! <3

2010-08-10 | 07:10:48
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men gumman, inte ska du vara irriterad på mig...hihihi =) Tråkigt med sånt väder, vi har hyffsat fint här, men jag räknar med att regnet är på väg hit. Det är sååå mysigt att få fixa och dona med nya saker. Blev säkert jättefint =) Kramis

2010-08-10 | 09:06:18
URL: http://ridermann.blogg.se/
Postat av: D i v a

Mys med familjemys. :) &ja, undra när sommaren kommer tillbaka ;/ ! allt fint tack, själv :D ? Kramis.

2010-08-10 | 21:46:18
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: