Lördag

En lugn lördag för mej även denna helgen *skönt*

I går.. damn vilket skiiit väder.. regna som fasen och åska som bara den. trodde aldrig att de skulle sluta.
Fan svensk sommar förvånar mej inte längre.

På kvällen åkte ja hem till jojo o drack vin och satte upp nya gardiner hahaha..
Hade massa skoj :D sen gick vi ner till pims och satte oss o drack mer vin o tjata. En riktigt rolig o mysig kväll =)
kom inte hem så fick sova hos henne så vi somna nog runt 04 efter att vi legat o pratat andar, spöken o demoner hahaha...

sen i dag har jag haft myskväll hemma hos päronen. Ätit räksmörgås och kollat film <3

ska nog strax försöka sova för jag har lite o göra i morgon, så¨kanske inte ska sova bort hela dagen som ja brukar hihi..


ja de va väl min helg de. Har inte så mycket att uppdatera.

lite kort från i går kommer här :D

 

Jag älskar vitt vin och jojo älskar rött :D


puss

Kommentarer
Postat av: evelina

Vin är gott :=)

en besökare, vid namn evelina :) haha

2010-08-19 | 23:01:51
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: