Märks det?

Hej på er!!

Jag e hemma från skolan i dag, och det känns INTE BRA.. har liksom inte tid o va borta nu, ska tillbaka i morgon. Jag e inte sjuk el nått om ni tror de!
Fick akut ont i magen när jag kom hem från skolan i går, de gick över och tänkte gött....
Men sen på natten så har ja sprungit på toan konstant...

Ont i magen o svettningar.. typ magknip.
så 1 timmas sömn fick ja innan kl ringde o jag kände att de skulle jag inte klara dagen på.
Så fick helt enkelt stanna hemma.

Fortfrande lite konstig i magen men absolut inte som inatt.


Har precis ätit lite och legat i soffan.

Ska strax ta tag i städningen.. det ligger kläder överallt känns de som.. el ja iallafall på soffan haha..
sen ska jag sätta mej o plugga.. Har lite saker ja ska få gjort.

Läsa två kaptiel och svara på några frågor.. Har läst båda  redan så blir bara att läsa de en gång till o svara på frågorna.. För jag har för mej att det va i morgon som han skulle ställa frågor om kapitlen. så bäst o va förberedd :P


annars händer de inte så mycket mer i dag.

Skriver nog sen.. ;)

puss




hej igen...

Nu har jag städat så nu luktar mitt place citron *gött mos* hihi..
ska sätta mej med o läsa igenom kapitel 1 och 2 i både bransch och produktkunskap och småföretagende A.



alltså dessa böcker!!

Sen kommer päronen hit o ska hämta räkningarna och ska nog passa på o ringa dom nu så de kan köpa med smör till mej när de ändå ska till affären.
Orkar inte gå utanför dörren i dag känner jag.

sen när jag pluggat klart blir det självklart ett el två avsnitt av paradise hotel :D och i kväll är det fångarna på fortet som bara är såååå grymt att det är tillbaka.. Vilka tävlar ikväll??
Måste kolla de ;)
 juust det det är ju föräldrar vs barnen :D haha kan nog bli skoj!

Nej ska inte tråka er mer..

pöss

Kommentarer
Postat av: sandris

Det var på fredag som han ska förhöra oss typ...Hörs säkert senare! Puss

2010-08-31 | 14:28:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: lina

duktig du e gumman som läser så bra det kommer gynna dig sen det lovar jag... håller på dig det var du=) you can do it... pussa

2010-08-31 | 23:43:25
URL: http://liniiz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: